... امروز: جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
فوتبال ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - 3:57 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه
کپی شد!
0

همه چیزها درباره بازگشت کی‌روش به ایران

با توجه به توافق تاج و سرمربی پرتغالی، کی‌روش فعلا با یک قرارداد ۴ ماهه و پایان بازی‌های تیم ملی در قطر روی نیمکت ایران می‌نشیند.

سیاست شرق _ کارلوس‌ کی‌روش، پس از امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران، تا پایان جام‌جهانی و دریافت ماهانه ۵۰هزار یورو، آخر هفته به تهران می‌آید تا کارش را در تیم ملی آغاز کند.

به نقل از ایرنا، یک هفته پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، اولین ترکش‌ها به نیمکت تیم ملی فوتبال خورده است و همان طور که پیش‌بینی می‌شد. تاج در اولین تصمیم پس از بازگشت دوباره به فدراسیون فوتبال، پرونده بازگشت کارلوس کی‌روش را روی میز گذاشت.

تاج که قبل از برگزاری انتخابات گفته بود که در صورت انتخاب توسط اعضای مجمع، درباره بازگشت کی‌روش به نیمکت تیم ملی فوتبال فکر خواهد کرد، وقتی سه شنبه گذشته رای اعضای مجمع را گرفت، مذاکره با سرمربی پرتغالی را آغاز کرد تا مشخص شود که دراگان اسکوچیچ آخرین روزهای حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال سپری می‌کند.

کی‌روش – ایران؛ امضا شد

تاج پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون، مذاکرات با کی‌روش را آغاز کرد و در این مدت جلسه‌ای با اسکوچیچ برگزار نکرد تا مشخص شود که اعتقادی به این سرمربی ندارد.

مذاکرات تاج با کی‌روش در نهایت به نتیجه رسید و امروز خبر رسید که فدراسیون فوتبال با سرمربی پرتغالی به توافق رسیده و قرارداد بین دو طرف به امضا رسیده است.

حمید سجادی وزیر ورزش هم امروز از بازگشت کی‌روش حمایت کرد تا فدراسیون فوتبال مانند زمان حضور مسعود سلطانی‌فر مقابل وزارت ورزش قرار نگیرد.پس از توافق کی‌روش و فدراسیون فوتبال، این سرمربی پرتغالی که بهمن ۹۷ پس از نزدیک به ۸ سال از تیم ملی فوتبال کنار رفته بود، پس از سه سال و نیم دوباره به ایران بر می‌گردد تا دوباره روی نیمکت تیم ملی فوتبال بنشیند.

ماهیانه ۵۰هزار یورو تا جام‌جهانی

بر اساس خبرهای رسیده قرارداد کی‌روش و تیم ملی فوتبال به صورت ماهانه و تا پایان جام‌جهانی است. با توجه به توافق تاج و سرمربی پرتغالی، کی‌روش فعلا با یک قرارداد ۴ ماهه و پایان بازی‌های تیم ملی در قطر روی نیمکت ایران می‌نشیند.

گفته می‌شود کی روش بر اساس این قرارداد، ماهانه ۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد.پس از بازگشت تیم ملی از جام‌جهانی، درباره ادامه همکاری کی‌روش و تیم ملی فوتبال تصمیم‌گیری خواهد شد و با بررسی عملکرد تیم ملی در جام‌جهانی و نظرات طرفین، تصمیم به تمدید یا قطع همکاری گرفته خواهد شد.

در صورت توافق کی‌روش و فدراسیون فوتبال پس از جام جهانی، سرمربی پرتغالی در جام ملت های ۲۰۲۳ هم تیم ملی را هدایت خواهد کرد.

کی‌روش تا پایان هفته در تهران اردوی جدید تیم ملی فوتبال در حالی قرار است از ۲۰ شهریور با حضور بازیکنان داخلی در تهران آغاز شود که فدراسیون فوتبال در حال فراهم کردن مقدمات حضور این مربی در تهران است.

از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که کی‌روش تا آخر هفته به تهران می‌آید تا علاوه بر برگزاری مراسم معارفه، کارش را در تیم ملی فوتبال به صورت رسمی آغاز کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »