... امروز: چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - 10:33 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

انفجار در مرکز شهر استانبول، چندین کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشت

اوکتای: بر اساس ارزیابی‌های اولیه، دستور این اقدام از «کوبانی» صادر شده است. عامل جنایت از عفرین عبور کرده است. عامل این حادثه بازداشت شد. پیش از آن نیز حدود 21 نفر دیگر بازداشت شده بودند.

سیاست شرق _ انفجار در خیابان استقلال، منطقه پرازدحام مرکز شهر استانبول، بیش از ۸٠ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

خبرگزاری دولتی آناتولی ترکیه به نقل از سلیمان سویلو، وزیر کشور، از دستگیری فردی در ارتباط با انفجار بمب در استانبول، که شش کشته و ۸۱ مجروح بر جای گذاشت، خبر داد.

ساعاتی پس از انفجار، فوات اوکتای معاون رییس جمهور، از محل بازدید کرد تا آخرین آمار تلفات و مجروحین را اعلام کند و قول داد که موضوع را «بسیار زود» حل کند.

وی با تاکید بر ادامه مبارزه قاطعانه با معضل تروریسم گفت: در جغرافیای بسیار ملتهبی قرارداریم.

او ضمن عرض تسلیت به خانواده قربانیان تصریح کرد: ۶ شهید داریم، برای آنان طلب رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم. به عیادت مجروحان در بیمارستان رفتیم.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده در خصوص این حمله تروریستی گفت: بر اساس ارزیابی‌های اولیه، دستور این اقدام از «کوبانی» صادر شده است. عامل جنایت از عفرین عبور کرده است. عامل این حادثه بازداشت شد. پیش از آن نیز حدود ۲۱ نفر دیگر بازداشت شده بودند.

سویلو با بیان اینکه گروه تروریستی پ.ک.ک/پ.ی.د پشت این حمله تروریستی است، اظهار داشت: از تمام نیروهایی که در دستگیری عامل حمله تلاش کردند، قدردانی می‌کنم، چون نقشه‌های شوم دیگری وجود داشت. به مبارزه قاطعانه با تروریسم و حامیان آن ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »