... امروز: پنجشنبه - ۰۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فوتبال ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - 12:08 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

انگلیس ۰ _ ۰ امریکا/ ایران در جایگاه دوم قرار گرفت

با این نتایج، انگلستان با ۴ امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت و ایران با ۳ امتیاز دوم است.آمریکا و ولز هم هر یک با ۲ و ۱ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه حضور دارند.

سیاست شرق _ در دومین دیدار این گروه که اتفاقا آخرین مسابقه جمعه شب هم بود، انگلیس به مصاف ایالات متحده رفت. برخلاف انتظار انگلیسی‌ها نتوانستند عملکرد چندان درخشانی در این دیدار داشته باشند و در مصافی که دو تیم تقریبا بخت‌های مشابهی با یکدیگر داشتند در نهایت هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی به تساوی بدون گل کشید.

با این نتایج، انگلستان با ۴ امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفت و ایران با ۳ امتیاز دوم است.آمریکا و ولز هم هر یک با ۲ و ۱ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه حضور دارند.  در روز آخر و پایانی این گروه انگلیس در یک دربی باید با ولز مسابقه دهد و ایران هم برای صعود با ایالات متحده آمریکا خواهد جنگید. 

با توجه به وضعیت فعلی جدول، ایران احتمالا حتی با یک تساوی در مقابل آمریکا هم به مرحله بعد صعود خواهد کرد. این در حالیست که آمریکا حتما باید ایران را شکست دهد تا خود را در مرحله یک هشتم نهایی ببیند. از آن طرف انگلستان حتی با شکست در مقابل ولز هم شانس صعود خواهد داشت، هرچند در آن‌صورت ممکن است سه‌شیرها رده نخست جدول را از دست بدهند، چرا که در آن شرایط پیروزی یکی از دو تیم ایران و یا آمریکا، تیم برنده را به رده نخست این گروه خواهد فرستاد. 

در مقابل اما کار برای ولز از همه دشوارتر است. این تیم حتما باید انگلیس را ببرد و از آن‌طرف هم امیدوار باشد مسابقه دو تیم ایران و آمریکا به تساوی برسد. در آن صورت اوضاع در این گروه بسیار پیچده خواهد شد، چرا که ایران، انگلستان و ولز هر سه ۴ امتیازی خواهند بود و آمریکا با ۳ تساوی و ۳ امتیاز در رده آخر این گروه قرار خواهد گرفت. در شرایط مساوی بودن امتیازها این تفاضل گل است که معیار و شاخص قرار خواهد گرفت. 

 اما هر نتیجه‌ای به جز پیروزی، ولز را از راهیابی به مرحله بعد باز خواهد داشت.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »