... امروز: پنجشنبه - ۰۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2:06 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

هشدار سیدحسن نصرالله به آمریکا و اسرائیل

دبیرکل حزب الله لبنان، روز پنج‌شنبه به آمریکا درباره ایجاد «آشوب» در این کشور هشدار داد و تهدید کرد که انجام این کار،به کل منطقه از جمله اسرائیل سرایت خواهد کرد.

سیاست شرق _ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان می گوید: کسی که می خواهد لبنان را به سمت هرج و مرج یا فروپاشی سوق دهد باید از ما انتظار غیرقابل تصوری داشته باشد.

دبیرکل حزب الله لبنان، روز پنج‌شنبه، به آمریکا درباره ایجاد «آشوب» در این کشور هشدار داد و تهدید کرد که انجام این کار،به کل منطقه از جمله اسرائیل سرایت خواهد کرد.

«سیدحسن نصرالله» که در جشنواره «شهادت و پیروزی» به مناسبت سالگرد شهادت «فرماندهان شهید» سخنرانی می کرد، هرگونه توطئه آمریکا علیه لبنان را محکوم کرد و گفت: هر کسی که از ما انتظار دارد بیکار بنشینیم، اشتباه می‌کند.

او افزود:«من به آمریکایی‌ها می‌گویم که اگر بخواهند در لبنان آشوب کنند، همه چیز را از دست خواهید داد.»

دبیرکل حزب الله لبنان، بارها آمریکا را به تشدید بحران اقتصادی در لبنان متهم کرد.

 ارزش پوند لبنان به دلیل شرایط بد اقتصادی، به پایین‌ترین حد خود یعنی ۸۰۰۰۰ در هر دلار سقوط کرد .

نصرالله ادامه داد: «اگر لبنان را به سمت هرج و مرج سوق دهید، باید منتظر هرج و مرج در کل منطقه باشید که مهمترین آن اسراییل تحت الحمایه شماست». هر کسی که می‌خواهد لبنان را به سمت هرج و مرج یا فروپاشی سوق دهد باید از ما انتظار غیرقابل تصوری داشته باشند.

وی تاکید کرد: «محیطی که شما به دنبال هدف قرار دادن آن با هرج و مرج، رنج و درد هستید، از اصول خود دست برنمی‌دارد».

نصرالله در ادامه به تشدید تنش‌های اخیر با فلسطینی‌ها در اسرائیل اشاره کرد و گفت: «وضعیت دشمن در سطح داخلی، محیط استراتژیک بی‌سابقه است و دولت کنونی، اوضاع را به دو درگیری بزرگ سوق می‌دهد، اولی در داخل اسرائیل و درگیری‌های داخلی و دوم با فلسطینی ها است که ممکن است در سراسر منطقه گسترش یابد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »