تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۱-۱۴ - 1:59 ب.ظ
موضوع:‌ اجتماعی
شماره:‌ 51216

سخنگوی سپاه: از سرنوشت حاج احمد متوسلیان اطلاعاتی در دست نیست

سخنگوی سپاه: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آنها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.

سیاست شرق _ سخنگوی سپاه پاسداران می گوید: از سخنان فرمانده کل سپاه ، برداشت ناصواب شده و برخی اشخاص و رسانه‌ها تلقی شهادت قطعی حاج احمد متوسلیان را داشته‌اند.

به نقل از تسنیم، سردار رمضان شریف، با توجه به انتشار اخباری در خصوص شهادت حاج احمد متوسلیان، گفت: از سخنان فرمانده کل سپاه در تجلیل و تمجید از شخصیت «جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان» و نقش پیشتازانه او در گشودن راه فتح قدس و مسیر آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها که در دیدار با خانواده معظم ایشان انجام پذیرفته است، برداشت ناصواب شده و برخی اشخاص و رسانه‌ها تلقی شهادت قطعی حاج احمد متوسلیان را داشته‌اند.

وی افزود: برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود در وضعیت جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان و سرنوشت قطعی ایشان تاکنون تغییری حاصل نشده است و پرونده وی و همراهان «کاظم اخوان، تقی رستگار مقدم و سید محسن موسوی» که در ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه «باره» لبنان توسط نیروهای فالانژ ربوده شده‌اند، همچنان مفتوح و توسط مراجع سیاسی و حقوقی کشور در حال پیگیری است.

سخنگوی سپاه گفت: عنوان جاوید الاثر و یا شهید جاویدالاثر یک اصطلاح عرفی بوده و برای تکریم و تجلیل شماری از فرماندهان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی به کار می‌رود که از سرنوشت قطعی آنها (شهادت یا زنده بودن) اطلاعات موثقی در دست نیست.(بیشتر بخوانید)

انتهای پیام

language »