تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۲۰ - 9:12 ق.ظ
موضوع:‌ سیاسی
شماره:‌ 72560

بیانیه آیت‌الله سیستانی درباره جنایات اسرائیل در غزه

دفتر آیت‌الله سیستانی، از مراجع عالی‌قدر شیعیان، طی صدور بیانیه‌ای خواستار مقابله جهانیان در برابر توحش رژیم اشغالگر شد.

سیاست شرق _ آیت‌الله علی سیستانی، از مراجع عالی قدر شیعیان ، طی صدور بیانیه‌ای خواستار مقابله جهانیان در برابر توحش رژیم اشغالگر شد.

در بخشی از بیانیه آیت الله سیدعلی سیستانی آمده است: ارتش اشغالگر می‌خواهد انتقام ضایعه مهیب و شکست بزرگ خود در رویارویی‌های اخیر را از مردم بگیرد.

السومریه نیوز گزارش داد، آیت‌الله سید علی سیستانی در بیانیه خود تصریح کرد، بر اثر حملات رژیم اشغالگر بیش از ۶ هزار فلسطینی شهید و مجروح شده‌اند و هیچ مکان امنی برای غیرنظامیان در غزه باقی نمانده است.

این مرجع عالی شیعیان در بیانیه خود نوشت: جنایت‌های اسرائیل در برابر چشم و گوش جهانیان اتفاق می‌افتد اما هیچ اقدام بازدارنده‌ای وجود ندارد و بلکه کسانی هستند که از این اعمال مجرمانه حمایت می‌کنند و به بهانه دفاع از خود توجیه می‌کنند!

آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد: همه جهان باید در برابر این وحشی‌گری فجیع بایستد و از امتداد یافتن نیروهای اشغالگر بایستد. نباید به اشغالگران اجازه داد نقشه‌هایش را اجرا و آزار جدیدی به ملت مظلوم فلسطین برساند.

آیت‌الله سیستانی تأکید کرد، دادن حق مشروع فلسطینیان و از بین رفتن اشغالگری، تنها راه فراگیر شدن امنیت در منطقه است، در غیر این صورت، مقاومت در برابر تجاوزگران ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

language »