... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - 8:47 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

استعفای ویل اسمیت از آکادمی اسکار

ویل اسمیت پس از سیلی زدن به کریس راک در پخش تلویزیونی اسکار، از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی استعفا داد.
ویل اسمیت، بازیگر معروف هالیود

سیاست شرق _ ویل اسمیت، بازیگر معروف هالیود، که در مراسم اسکار امسال به کریس راک کمدین، که مجری مراسم بود، سیلی زد، روز جمعه گفت که از آکادمی علوم و هنرهای فیلم سینمایی استعفا داده و گفت که با رفتاری که «تکان دهنده، دردناک و غیرقابل توجیه» بود، به اعتماد آکادمی «خیانت» کرده است.

به نقل از نیویورک تایمز، این اطلاعیه ناگهانی اواخر بعدازظهر جمعه، چند روز پس از اینکه آکادمی اقدامات آقای اسمیت را محکوم کرد و تحقیقاتی را درباره این حادثه آغاز کرد، منتشر شد.

او گفت که “هر گونه عواقب بیشتر را که هیئت مدیره مناسب بداند، می پذیرد.”

او در پایان گفت: «تغییر به زمان نیاز دارد، و من متعهد به انجام این کار هستم تا اطمینان حاصل کنم که دیگر هرگز اجازه ندهم خشونت بر عقل غلبه کند.»

در همین رابطه، آکادمی اسکار گفت که استعفای او را پذیرفته است.

دیوید روبین، رئیس آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، در بیانیه ای گفت: «ما استعفای فوری آقای ویل اسمیت از آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک را دریافت و پذیرفتیم. ما پیش از جلسه برنامه ریزی شده بعدی هیئت مدیره در ۱۸ آوریل، به روند رسیدگی انضباطی خود علیه آقای اسمیت به دلیل نقض استانداردهای رفتار آکادمی ادامه خواهیم داد.

پلیس لس‌آنجلس اظهار داشت که سیلی آقای اسمیت طبق قوانین کالیفرنیا به عنوان یک جرم جناحی محسوب می‌شود، با این حال پلیس نمی‌توانند اقدامی انجام دهند مگر اینکه قربانی پرونده اتهاماتی را مطرح کند، که تا کنون آقای راک این کار را نکرده است.

آقای راک اولین اظهارنظر عمومی خود را در مورد این حادثه روز چهارشنبه در یک برنامه طنز گفت: «هنوز در حال پردازش اتفاقاتی هستم که رخ داده است. “

در مراسم اسکار امسال، مجری کمدی برنامه، آقای راک با موهای همسر ویل اسمیت که به دلیل بیماری آنها را تراشیده بود، شوخی کرد که موجب عصبانیت اسمیت و سیلی زدن وی به آقای راک در پخش زند تلویزیونی مراسم شد. ویل اسمیت با این استعفا می تواند کاندید جوایز اسکار شود ولی از دادن رای در مراسم آن محروم خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »