... امروز: سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 11:07 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

حمله مسلحانه در تلاویو، ۳ کشته برجای گذاشت

این حمله در یک پارک در منطقه‌ای رخ داده است که بیشتر ساکنانش از یهودیان افراطی هستند، یکی از مهاجمان تیراندازی و یکی دیگر نیز از سلاح سرد استفاده نموده است.

سیاست شرق _ در حمله مسلحانه ای در شهرک العاد تلآویو، دست‌کم ۳ نفر کشته و ۴ تن دیگر زخمی شدند.

به نقل از آناتولی٬‌ پلیس اسرائيل عملیاتی را برای دستگیری عاملان این حمله که پنجشنبه شب و توسط دو نفر انجام شد، آغاز کرد.

پلیس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای تقویتی از مناطق اطراف به این محل اعزام شده‌اند.

در این بیانیه، اطلاعاتی درباره هویت مهاجمان این حادثه ارائه نشده است.

بنا به برخی گزارش ها، این حمله در یک پارک در منطقه‌ای رخ داده است که بیشتر ساکنانش از یهودیان افراطی هستند، یکی از مهاجمان تیراندازی و یکی دیگر نیز از سلاح سرد استفاده نموده است.

برخی رسانه ها اعلام کردند که این عملیات توسط دو نفر که یکی مسلح به ساطور یا تبر و شخص دوم مسلح به اسلحه گرم بوده، انجام شده است.

به گزارش شبکه “الجزیره” قطر، «عومر بارلو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که نیروهای امنیتی هنوز موفق به دستگیری عاملان این عملیات در شهرک العاد نشدند.

این در حالی است که شهرک نشینان صهیونیست پنجشنبه شب، بارلو وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونسیتی را در محل این حادثه در تل آویو مورد حمله قرار داده و خواستار استعفای وی شدند.

طبق اعلام رسانه‌های اسرائیلی، به‌دنبال وقوع این حمله نفتالی بنت، نخست‌وزیر با مقامات امنیتی این کشور تشکیل جلسه داده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »