... امروز: جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - 3:28 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

حمله هواپیماهای اسراییلی به پایگاههای گروههای فلسطینی در غزه

پایگاههای وابسته به گروه های مقاومت در غزه، جبلیه و بیت حانون توسط هواپیماهای اسراییلی مورد هدف قرار گرفتند، اما صحبتی از تلفات یا مجروحان احتمالی نشده است.

سیاست شرق _ بامداد امروز شنبه، هواپیماهای اسرائیلی چندین حمله به پایگاه مقاومت فلسطین در نوار غزه انجام دادند و از سوی دیگر مقاومت فلسطین با مسلسل‌های سنگین خود به سمت شهرک «نتیو عذرا» شلیک کرد.

به نقل از الجزیره قطر، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای که در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد، اعلام کرد که هواپیماهای جنگی این رژیم تعدادی از اهداف مربوط به جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را در نوار غزه بمباران کردند .

از سوی دیگر حازم قاسم سخنگوی حماس تایید کرد که بمباران غزه گسترش تجاوزاتی است که تمام سرزمین های فلسطینی را در قدس، سرزمین های اشغالی و کرانه باختری هدف قرار می دهد.

قاسم با اشاره به اینکه اشغالگران با این تجاوز تلاش می‌کنند از تشدید اقدامات انقلابی در سراسر فلسطین جلوگیری کنند، تاکید کرد: مقاومت همیشه سپر حفاظتی برای مردم فلسطین در همه جا خواهد بود.بنا به همین گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با ۸ فروند موشک، سایت گردان‌های القسام را در جنوب شهر غزه هدف قرار دادند و ویرانی‌های زیادی در داخل این سایت ایجاد کردند.

پایگاههای وابسته به گروه های مقاومت در غزه، جبلیه و بیت حانون توسط هواپیماهای اسراییلی مورد هدف قرار گرفتند، اما صحبتی از تلفات یا مجروحان احتمالی نشده است.

به گزارش خبرنگار الجزیره، قایق‌های اسراییلی در این حمله شرکت داشتند و همچنین به سمت قایق‌های ماهیگیران فلسطینی در دریا تیراندازی کردند.

و اوایل شب گذشته توپخانه ارتش اشغالگر با تعدادی موشک اطراف گذرگاه بیت حانون (ارز) در شمال نوار غزه را گلوله باران کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »