... امروز: سه شنبه - ۰۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - 2:39 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

واکنش نیروی انتظامی به انتشار یک ویدئو از گشت پلیس در فضای مجازی

مادر نگرانی که با وی برخورد شده بود به بازرسی پلیس پایتخت دعوت و حضوری از وی دلجویی شد.

سیاست شرق _ در پی انتشار ویدئویی از درخواست یک مادر از یکی از ون های گشت‌ پلیس برای آزادی دخترش، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، به دنبال انتشار کلیپی از برخورد خارج ضوابط یکی از واحدهای انتظامی در شبکه‌های مجازی که در آن زنی میانسال از مأموران پلیس درخواست می‌کرد تا دختر وی را به دلیل «بیماری» از خودروی گشت پلیس پیاده کنند، اما ماموران نسبت به این درخواست بی تفاوت بوده و به مسیر خود ادامه می‌دهند، موضوع به سرعت رسیدگی و با «سرتیم» این واحد انتظامی به دلیل سوء مدیریت برخورد انضباطی شد.

به گزارش سیاست شرق، ویدئویی از حضور چند زن در اطراف یکی از گشت‌های پلیس در تهران منتشر شد که در پی آن مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از برخورد با سرتیم گشت انتظامی خبر داد.

در اطلاعیه‌ای که پلیس پایتخت اعلام کرده، آمده است: «در پی اطلاع از برخورد خارج از ضوابط یکی از گشت‌های پلیس با یکی از شهروندان، موضوع به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفته و با سرتیم این واحد انتظامی به دلیل سوء مدیریت، برخورد انضباطی شد.»

همچنین ساعاتی بعد، مادر نگرانی که با وی برخورد شده بود به بازرسی پلیس پایتخت دعوت و حضوری از وی دلجویی شد.

گفتنی است ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که نشان می‌دهد که ماموران گشت ارشاد دختری را سوار ون کرده‌اند و مادرش در حالی که فریاد می‌زند و گریه می‌کند، «دخترم را نبرید، دخترم مریضه» به دنبال ون می‌دوید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »