... امروز: جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2:57 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

مردی که در یک هواپیما زندگی می کند/ عکس

هزینه های حمل و نقل در نهایت به حدود 120000 دلار به قیمت خرید هواپیما اضافه شد که به این معنی بود که او اساساً 220000 دلار برای هواپیما پرداخت کرد.

سیاست شرق _ انسان موجودی ایده پرداز است که تلاش می کند با توجه به علائق و رویاهایش، آنها را عملی کند، حتی اگر این ایده، زندگی در یک هواپیمای مسافربری واقعی باشد.

بروس کمپل، مهندس برق ۶۴ ساله بازنشسته، همیشه دید بسیار خلاقانه ای داشته است. هنگامی که او در اوایل دهه بیست زندگی خود بود، زمینی به مساحت ۱۰ جریب(۴۰۴۶۰متر مربع) را به قیمت ۲۳۰۰۰ دلار در جنگل های هیلزبورو، اورگان آمریکا خریداری کرد و دید بسیار روشنی داشت که با آن چه باید کرد. او یک هواپیمای قدیمی و یک قطعه زمین بزرگ گرفت و آن را به منحصر به فردترین خانه روی زمین تبدیل کرد. 

نوآورانه

کمپبل از زمان جوانی اش علاقه زیادی به سرهم بندی اشیاء قدیمی و خلق چیزهای جدید داشت. نقشه او برای این قطعه زمین این بود که از آن به عنوان مکانی برای ساختن خانه ای برای خود استفاده کند، خانه ای که می خواست از چندین کشتی باری مختلف مد کند. به نظر می رسید این یک طرح بسیار نوآورانه ای است، اما پس از آن کمپبل در مورد خانه ای که شخص دیگری ساخته بود شنید. 

حدود دو دهه پس از اینکه بروس کمپبل برای اولین بار طرح خود را ارائه کرد، در مورد جوآن اوسری، یک آرایشگر اهل می سی سی پی شنید. او یک بوئینگ ۷۲۷ خریده بود و آن را به یک خانه تبدیل کرده بود. خانه قبلی او سوخته بود، بنابراین او تصمیم گرفت یک هواپیمای کاربردی را در کنار رودخانه ای آرام بازسازی کند. این موضوع کمبل را به فکر واداشت و تصمیم گرفت برنامه های خود را تغییر دهد.

بوئینگ۷۲۷

در سال ۱۹۹۹، کمپبل تصمیم گرفت یک هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ را از المپیک ایرویز به قیمت ۱۰۰،۰۰۰ دلار خریداری کند. وقتی هواپیما را خرید، باید با یک وسیله نقلیه عظیم آن را به جنگلی در اورگان می برد. از آنجایی که هواپیما باید از آتن یونان وارد می شد، این حمل و نقل کمی مشکل ساز شد. هزینه های حمل و نقل در نهایت به حدود ۱۲۰۰۰۰ دلار اضافه شد که به این معنی بود که او اساساً ۲۲۰۰۰۰ دلار برای هواپیما پرداخت کرد. برای او، هر چند این هواپیما ارزش هر پنی را داشت.

داخلی

داخل هواپیما تمام امکانات رفاهی که ممکن است نیاز داشته باشید را دارد. بسیاری از عناصر اصلی هواپیما، مانند برخی از صندلی های اصلی و همچنین توالت، به همان شکلی که بودند حفظ شده اند. کمپبل حتی یک ماشین لباسشویی و یک سینک ظرفشویی اضافه کرد.

بوئینگ ۷۲۷ فضای زیادی دارد، اما کمپبل در خانه غیرمعمول خود، کاملاً متواضعانه و راحت زندگی می کند. او روی فوتون می‌خوابد، با استفاده از مایکروویو و توستر آشپزی می‌کند، عمدتا غلات و کنسرو می‌خورد و خودش وسایل ابداعی زیادی می‌سازد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »