... امروز: شنبه - ۰۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - 1:59 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

رئیس جمهور: اصل مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت، بر عهده معلمان است.

رئیس جمهور: آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگی کشور است. آینده و سیاست، اقتصاد و آینده جامعه به دست آموزش پرورش رقم می‌خورد.

سیاست شرق _ رئیس جمهور در آیین افتتاحیه سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: جایگاه تزکیه، تعلیم و تربیت در کشور به عنوان جایگاه ممتاز شناخته می شود و هر گونه هزینه کردن در آموزش و تعلیم و تربیت، سرمایه‌گذاری برای ارتقای یک نسل است.

به نقل از ایرنا، «سید ابراهیم رئیسی»، امروز شنبه در این گردهمایی افزود: آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگی کشور است. آینده و سیاست، اقتصاد و آینده جامعه به دست آموزش پرورش رقم می‌خورد.

وی افزود: تعلیم و تربیت، یاد دادن، یاد گرفتن، آموختن و دانش افزایی امر بسیار مبارکی است و امروز معلمان در جایگاه رفیع آموزش و تعلیم و تربیت جامعه قرار دارند.

رئیس جمهور اظهار داشت: آموزش و پرورش سازوکاری در دولت است که امر تعلیم و تربیت را هدایت، نظارت و حمایت می‌کند و اصل مسئولیت خطیر تعلیم و تربیت، بر عهده معلمان است.

آقای رئیسی ادامه داد: جایگاه تزکیه، تعلیم و تربیت در کشور باید به عنوان جایگاه ممتازی شناخته شود و هر گونه هزینه برای آموزش و تعلیم و تربیت، سرمایه‌گذاری برای ارتقای یک نسل است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »