... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - 1:09 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

نخست وزیر فنلاند، تست مواد مخدر داد

مارین گفت: این ویدئوها خصوصی هستند و در یک فضای خصوصی فیلمبرداری شده اند. من از اینکه اینها برای مردم نشان داده شده اند، ناراحتم.

سیاست شرق _ در پی انشار ویدئوهایی از مهمانی خصوصی نخست‌وزیر فنلاند، از او تست مصرف مواد مخدر گرفته شد.

به نقل از سی ان ان (CNN)، سانا مارین، نخست وزیر فنلاند، در پی انتشار ویدیویی از رقصش در یک مهمانی خصوصی، با واکنش شدید احزاب مخالف دولت مواجه شده است.

وی روز جمعه گفت که پس از افشای ویدیوی رقصیدن او با دوستانش که سر و صدایی به پا کرد، آزمایش مواد مخدر داده است.

خانم مارین گفت: در روزهای اخیر، اتهامات کاملاً جدی در فضای عمومی مبنی بر مصرف مواد مخدر مطرح شده است. من این اتهامات را بسیار جدی و سنگین می دانم. برای حمایت قانونی خودم – اگرچه تقاضای آزمایش مواد مخدر را غیر منطقی می دانم – مارین به خبرنگاران گفت: برای از بین بردن چنین تردیدهایی، امروز آزمایش مواد مخدر داده است.

وی افزود: «حتی در سال‌های نوجوانی، هیچ گونه مواد مخدر مصرف نکرده‌ام.

وی گفت که «من زندگی خانوادگی دارم، زندگی کاری دارم و وقت آزاد برای گذراندن با دوستانم دارم. تقریبا مانند بسیاری از افراد هم سن و سال من.»

او افزود که نیازی به تغییر رفتار خود احساس نمی کند و گفت «من دقیقا همان آدمی هستم که تاکنون بوده‌ام و امیدوارم این مورد قبول همگان باشد.»

نخست‌وزیر ۳۶ ساله فنلاند روز پنجشنبه پس از انتشار ویدئوهای خصوصی ، به برگزاری مهمانی “به شکلی پر سر و صدا” اذعان کرد ، اما گفت از اینکه این فیلم – که انتقاد مخالفان سیاسی را برانگیخته است – به رسانه ها درز کرده است، عصبانی است.

این ویدئوها برخی از مخالفان مارین را بر آن داشت تا از رفتار او به عنوان نخست وزیر انتقاد کنند. میکو کارنا، یک نماینده اپوزیسیون، روز پنجشنبه 

توییت کرد که مارین باید تحت آزمایش مواد مخدر قرار گیرد.مارین روز پنجشنبه گفت که الکل مصرف کرده است اما از مصرف مواد مخدر در طول مهمانی اطلاعی نداشته است.

خانم مارین قبلا جوان‌ترین رئیس دولت جهان بود، اما اکنون این عنوان در اختیار گابریل بوریچ، رئیس جمهور شیلی است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »