... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - 4:43 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ترامپ: در صورت ورود به کاخ سفید، عفو متهمین ۶ ژانویه را مد نظر دارم

حدود 850 نفر به دلیل جرایم مرتبط با این حمله از جمله بیش از 250 نفر به اتهام تخریب یا ممانعت از اجرای قانون دستگیر شدند.

سیاست شرق _ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، روز پنجشنبه گفت که به برخی از حامیان دخیل در حمله ۶ ژانویه ۲۰۲۱ به کنگره کمک مالی می‌کند و در صورت انتخاب مجدد و حضور در کاخ سفید، عفو آنها را در نظر خواهد گرفت.

به نقل از رویترز، هزاران نفر از حامیان ترامپ پس از یک سخنرانی آتشین وی، به ساختمان کنگره یورش بردند، او ادعاهای خود را تکرار کرد که شکست انتخاباتی او نتیجه تقلب گسترده بوده است، ادعایی که توسط دادگاه های متعدد، مقامات انتخابات ایالتی و اعضای دولت ترامپ رد شد‌.

حدود ۸۵۰ نفر به دلیل جرایم مرتبط با این حمله از جمله بیش از ۲۵۰ نفر به اتهام تخریب یا ممانعت از اجرای قانون دستگیر شدند.

ترامپ به طور مداوم هرگونه تخلف در مورد حوادث ۶ ژانویه را رد کرده و روز پنجشنبه گفت که به برخی از دست اندرکاران کمک می کند.

او گفت: من از نظر مالی از افرادی حمایت می کنم که باورنکردنی هستند و آنها در واقع دو روز پیش در دفتر من بودند. این خیلی در ذهن من است. این کاری که آنها با این عده انجام داده اند مایه شرمساری است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »