... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - 8:19 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

اسرائیل: منبع اصلی شلیک به ابوعاقله مشخص نیست

ارتش اسرائیل: شیربن ابوعاقله، «احتمالا به طور تصادفی در اثر شلیک نیروهای ارتش اسرائیل» کشته شده است.

سیاست شرق _ ارتش اسرائیل طی گزارشی اعلام کرد: نمی‌توان منبع اصلی سلاحی که به سوی «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار فلسطینی تلویزیون الجزیره،شلیک شده است را مشخص کرد، ولی با این وجود، «احتمالا به طور تصادفی در اثر شلیک نیروهای ارتش اسرائیل» کشته شده است.

به نقل از آناتولی، ارتش اسرائیل در گزارش نهایی تحقیقات خود درباره حادثه کشته شدن ابوعاقله در ۱۱ ماه مه در کرانه باختری،تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات توسط یک گروه ویژه، به نظر می‌رسد که نمی‌توان منبع اصلی سلاحی که به سوی ابوعاقله شلیک شده است را مشخص کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: احتمالا ابوعاقله در جریان درگیری‌هایی که در آن رگبارهای خطرناک به سوی سربازان ارتش اسرائیل انجام می‌شد، به طور تصادفی و در اثر شلیک ارتش اسرائیل به منظور هدف قرار دادن مظنونین مسلح فلسطینی در محل حضور وی کشته شده است.

در این گزارش آمده است: احتمال دیگری که همچنان شایسته توجه جدی است، این است که ابوعاقله با گلوله‌های شلیک شده توسط افراد مسلح فلسطینی کشته شده است.

گفتنی است، شیرین ابوعاقله، خبرنگار شبکه الجزیره ، ۱۱ مه، حین پوشش خبری یورش نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید. ابوعاقله زمانی که هدف تیراندازی نظامیان اسرائیلی قرار گرفت، جلیقه خبرنگاری به تن داشته است.
طی این حادثه علی السمودی، خبرنگار روزنامه القدس نیز از ناحیه کمر هدف تیراندازی نظامیان اسرائیلی قرار گرفت و مجروح شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »