... امروز: جمعه - ۰۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - 7:50 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

سید احمد موالی زاده، به سرپرستی فرمانداری اهواز منصوب شد

سید احمد موالی زاده با حفظ سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز مشغول به کار می‌شود.

سیاست شرق _ طی حکمی از سوی استاندار خوزستان، «سید احمد موالی زاده» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز منصوب شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، طی حکمی از سوی صادق خلیلیان استاندار خوزستان،«سید احمد موالی زاده» به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اهواز منصوب شد.

موالی زاده با حفظ سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز مشغول به کار می‌شود.

معاون مدیرکل امور اقتصادی استانداری، رئیس گروه امور بازرگانی، صنایع و معادن، مدرس اقتصاد دانشگاه‌های اهواز، عضویت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عضویت در کارگروه تنظیم بازار از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی موالی زاده در استان به شمار می‌رود.

گفتنی است ؛ پیش از این «مسعود فلاحی مقدم» فرماندار شهرستان اهواز بود که به دلیل آنچه «نبود مدیریت واحد و دخالت های مکرر در امور فرمانداری عنوان نمود»، استعفا داده بود.

فلاحی در این رابطه گفته بود: نبود مدیریت واحد و دخالت ها در امور فرمانداری را مانعی برای خدمت رسانی به مردم میدانم و با این رویه نمیتوان مشکلات را بر طرف نمود.

پس از استعفای مسعود فلاحی مقدم ،طی حکمی از سوی صادق خلیلیان استاندار خوزستان “عبدالرضا سعیدی نیا” به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز منصوب شد.

جلسه تودیع مسعود فلاحی مقدم فرماندار اسبق اهواز و معارفه عبدالرضا سعیدی‌نیا به عنوان سرپرست جدید فرمانداری اهواز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »