... امروز: جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 3:35 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

حضور رئیسی در دانشگاه الزهرا(س)

سیاست شرق _ جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها صبح امروز شنبه با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، در دانشگاه الزهرا (س)برگزار شد.

 به نقل از تسنیم، سیدابراهیم رئیسی که برای جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها به دانشگاه الزهرا (س) رفته بود،‌ با مسئولان این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

«محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «انسیه خزعلی» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و همچنین  روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این مراسم همراهی کردند.

این مراسم در سالن اجتماعات دانشگاه الزهرا(س) و با حضور دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس جمهور با یادآوری اینکه “امروز قریب به ۶۰ درصد از دانشجویان کشور را دانشجویان دختر تشکیل می‌دهند”، برخورداری توأمان از روحیه تحقیق و پژوهش با علم و بردباری دختران دانشجو را در این زمینه مؤثر دانست و افزود: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان زیادی در عرصه‌های دانشگاهی کشور خوش درخشیده و حتی توانسته‌اند توانایی‌های خود را در عرصه‌های جهانی نیز به رخ جهانیان بکشند.

 رئیسی تصریح کرد: وقتی یک بانوی فرهیخته ایرانی در سطح جهانی دستاورد علمی مهمی را ارائه می‌کند، بر سکویی قرار می‌گیرد، پرچم جمهوری اسلامی برافراشته و سرود ملی ایران نواخته می‌شود، این برای کشور قدرت می‌آفریند.

رئیس جمهور هفته گذشته نیز به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با مسئولان دانشگاه شریف دیدار کرد و مسئولان این دانشگاه با وی گفت‌وگو و مسائل روز را بررسی کردند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »