... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
پزشکی ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - 9:13 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

چه فیلمی از پدر مهسا امینی موجود است، که مسئولان به خاطر رعایت مسائل شرعی منتشر نمی کنند؟

فارس: فیلمی از تایید بیماری مهسا توسط پدرش در بیمارستان وجود دارد که وی در این فیلم با مشاهده پیکر دخترش، قبول می‌کند که ضرب و جرحی وجود نداشته است.

سیاست شرق _ خبرگزاری فارس نوشت:با انتشار گزارش رسمی پزشکی قانونی مشخص شد، دلیل فوت مهسا امینی ضرب و جرح نبوده است و مهسا به دلیل جراحی تومور مغزی در هشت سالگی، دارای نارسایی هورمونی و مغزی بوده که این موضوع باعث غش کردن وی در مقر پلیس شده و به دلیل عدم احیا موثر در لحظات اولیه دچار مرگ مغزی می شود.

اما نکته قابل تامل اظهارات پدر وی بوده که پیش از این در مصاحبه های مکرر با رسانه ها از جمله در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرده بود که فرزندش هیچ سابقه بیماری قبلی نداشته و در ۲۲ سال گذشته جزء برای سرماخوردگی به پزشک مراجعه نکرده بود.

این ادعا در حالی صورت گرفته که در فرم مجوز عمل جراحی بیمارستان که به امضای پدر مهسا رسیده بود صراحتا به بیماری مغزی وی اشاره شده بود.

با این حال دکتر شیروانی نایب رئیس انجمن مغز که مهسا امینی را در بیمارستان میلاد عمل کرده بود، پیش از این جزئیات این عمل جراحی را توضیح داده بود که دروغ بودن ادعای وکیل خانواده را مشخص می کند.

در همین رابطه خبرنگار فارس مطلع شد فیلمی از تایید بیماری مهسا توسط پدرش در بیمارستان وجود دارد که وی در این فیلم با مشاهده پیکر دخترش قبول می‌کند که ضرب و جرحی وجود نداشته است.

مسئولین تا کنون به دلیل حرمت شرعی پخش این تصاویر مانع از انتشار آن شده‌اند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »