... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
ورزشی ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 8:35 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

حضور نیلوفر مردانی با نام «ایران» در مسابقات اسکیت ترکیه | واکنش وزارت ورزش: او عضو تیم ملی نیست

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد نیلوفر مردانی بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است.

سیاست شرق _ وزارت ورزش و جوانان تاکید کرده، عضو پیشین تیم ملی اسکیت ایران بدون مجوز شورای برون مرزی در مسابقات ترکیه شرکت کرده است.

به نقل از همشهری‌آنلاین،«نیلوفر مردانی اسکیت‌باز ملی‌پوش ایران که سابقه حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان را  دارد، در مسابقات آزاد استانبول شرکت کرد.

عکس‌ها و تصاویری از این اسکیت‌باز ۲۸ ساله هنگام رفتن روی سکو منتشر شد که رفتاری ساختارشکنانه روی سکو داشت و لباسی مشکی با نام «ایران» بر تن داشت. حالا وزارت ورزش و جوانان به این رفتار او واکنش نشان داده است.

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد نیلوفر مردانی بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی در مسابقات اسکیت ترکیه شرکت کرده است.

این وزارتخانه با تاکید بر حفظ ارزشهای اسلامی در مسابقات ورزشی و یادآوری قهرمانی‌ها و افتخارآفرینی‌های ورزشکاران بانوی ایرانی در رشته‌های مختلف با حفظ حجاب اسلامی و تقبیح عدم برخورداری نیلوفر مردانی از پوشش مصوب امور بانوان این وزارتخانه اعلام کرد بر اساس اطلاعات دریافتی از فدراسیون اسکیت، این ورزشکار از ماه گذشته در تیم ملی ایران عضویت نداشته و او در سفری شخصی و بدون اخذ مجوز لازم از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات حضور پیدا کرده است. ضمن اینکه تیم ملی ایران نیز در این مسابقات شرکت نکرده است.»

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »