... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۶ دی ۱۴۰۱ - 11:58 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

منادی: ۸ اثر به مرحله دوم جایزه کتاب سال خوزستان رسید

منادی: رعایت استاندارها در ذکر منابع و ماخذ ، بالا بودن عیار علمی محتوای کتاب، بهره‌مندی از قدرت تحلیل و استتاج ، دستور زبان و گزینش آثار ، پاکیزگی و آراستگی کتاب از حیث حروفچینی ، صفحه‌آرایی از جمله موارد اصول داوری بود.

سیاست شرق _ مجید منادی، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، درباره این دوره جایزه کتاب سال خوزستان بیان کرد: تعداد ۶۵ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از تفکیک و موضوع بندی آثار در گروه‌های مختلف علمی ،داوری توسط خانه کتاب و ادبیات ایران انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، وی با اشاره به داوری آثار افزود: در مرحله دوم داوری ، هر اثر توسط حداقل ۲ داور مورد ارزیابی قرار گرفت و از بین ۸ کتاب، تعداد ۲ اثر به عنوان برگزیده و ۵ اثر به به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

وی درباره معیارهای داوری عنوان کرد: رعایت استاندارها در ذکر منابع و ماخذ ، بالا بودن عیار علمی محتوای کتاب، بهره‌مندی از قدرت تحلیل و استتاج ، دستور زبان و گزینش آثار ، پاکیزگی و آراستگی کتاب از حیث حروفچینی ، صفحه‌آرایی از جمله موارد اصول داوری بود.

منادی افزود: در بخش خوزستان شناسی نیز تعداد ۱۲ اثر از سوی هئیت داوران در حال بررسی است و به زودی آیین اختتامیه این جایزه در اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »