... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - 4:31 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

سفر رئیس جمهور به استان بوشهر

رییس جمهور پالایشگاه ۱۰۰ در صد ایرانی فاز ۱۴ پارس جنوبی را از مولفه‌های اقتدارآفرین در راستای تحقق ایران قوی عنوان کرد و افزود: تقویت و توسعه این بخش از اقتصاد به عهده وزارت نفت و شرکت‌های تابع آن است که باید توامان ادامه پیدا کند.

سیاست شرق _  سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، صبح امروز پنجشنبه، در سومین سفر دور دوم استانی خود، وارد فرودگاه عسلویه در استان بوشهر شد.
به نقل از وبسایت دولت، رئیس جمهور در این سفر ۲ روزه ضمن بررسی وضعیت مصوبات دور اول سفر از طرح‌های صنعتی و خدماتی استان که در سفر قبلی تصمیماتی برای اجرا و تکمیل آنها اتخاذ شده بود، بازدید می‌کند.
رئیس جمهور پس از ورود به فرودگاه بین‌المللی خلیج‌ فارس عسلویه ، وارد شهرستان کنگان برای افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی می‌شود.
دیدار مردمی، سفر به شهرستان‌های بوشهر، دشتی، عسلویه و دشتستان، افتتاح طرح‌های مهم صنعتی، تولیدی از جمله، آب‌شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعب بوشهر، آغاز عملیات اجرایی چند مجتمع پتروشیمی افتتاح و آغاز ساخت واحدهای مسکونی از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بوشهر است.

بهره‌برداری از فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی جلوه عزم و اراده بلند و تحقق شعار «ما می‌توانیم» است
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جریان دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، در استان بوشهر و در آیین افتتاح فاز ۱۴ پالایشگاه پارس جنوبی به عنوان ایرانی‌ترین فاز این مجموعه ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان به ویژه سالروز ولادت صاحب‌الزمان (عج) گفت: امروز، روز بسیار خوشحال کننده‌ای است چرا که شاهد بهره‌برداری رسمی از یکی از جلوه‌های اراده قوی و کار و تلاشی ماندگار در این منطقه هستیم.
رئیس جمهور افزود: بهره‌برداری از فاز ۱۴ مجموعه پالایشگاه پارس جنوبی جلوه عزم و اراده بلند و تحقق شعار ما می‌توانیم است که با همه وجود اجرایی شده است؛ مجموعه‌ای که با دست توانمند ایرانی، با کالای ایرانی، طراحی، مشورت و با اجرای متخصصان و کارگران ایرانی اجرا شده است.
آقای رئیسی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران، مجریان، متخصصان و به خصوص کارگران عزیزی که زیر آفتاب طاقت‌فرسای این منطقه برای ساخت این پالایشگاه تلاش کردند، اظهار داشت: امروز منافع این پالایشگاه و محصولات آن می‌تواند بخش‌های مهمی از صنعت نفت و انرژی کشور را فعال کند.

رئیس جمهور پالایشگاه ۱۰۰ در صد ایرانی فاز ۱۴ پارس جنوبی را از مولفه‌های اقتدارآفرین در راستای تحقق ایران قوی عنوان کرد و افزود: تقویت و توسعه این بخش از اقتصاد به عهده وزارت نفت و شرکت‌های تابع آن است که باید توامان ادامه پیدا کند.
آقای رئیسی پیش از آغاز سخنان خود در این مراسم ۴ طرح مجتمع پتروشیمی پارس گلایکور، مخازن نه‌گانه پتروشیمی سبز عسلویه، پست برق پتروشیمی دماوند و واحد دوم طرح سیکل ترکیبی نیروگاه متمرکز پارس جنوبی را نیز به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »