... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - 6:39 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

روسیه: واکنش غرب برای استقرار تسلیحات هسته‌ای روسیه در بلاروس، هیستریک است

پسکوف: کشورهای غربی تمایلی به یادآوری موضوع تسلیحات هسته ای آمریکا که در اروپا و در اطراف کشور ما مستقر هستند، ندارند.
دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه/ خبرگزاری تاس

سیاست شرق _  دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفت که غرب تسلیحات هسته ای آمریکا در اروپا را نادیده می گیرد، اما به نیات روسیه برای ساخت تاسیسات ذخیره سازی چنین تسلیحاتی در بلاروس، پاسخی هیستریک می دهد.

پسکوف روز یکشنبه ، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیا ۲۴ افزود که کشورهای غربی تمایلی به یادآوری موضوع تسلیحات هسته‌ای آمریکا که در اروپا و اطراف کشور ما مستقر هستند، نیست، اما در این مورد، به برنامه‌های ما برای ساختن تأسیسات ذخیره‌سازی تاکتیکی سلاح‌های هسته‌ای در بلاروس، واکنشی هیستریک نشان می دهند.

به گزارش سیاست شرق ، پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفته بود که روسیه به درخواست طرف بلاروس، تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی را در بلاروس مستقر خواهد کرد، همانطور که آمریکا مدت‌هاست در قلمرو متحدانش انجام داده است. 

وی در عین حال تاکید کرد که طرفین در مورد انتقال سلاح بحثی ندارند. به گفته رهبر روسیه، ساخت تأسیسات ذخیره سلاح های هسته ای تاکتیکی در خاک بلاروس در اول جولای(۱۰ تیر ۱۴۰۲) به پایان می رسد.

هیستریک نوعی اختلال روانی است که فرد با یک نمایش بسیار احساسی و اغراق‌آمیز سعی می‌کند که برای دیگران یک نقطه مرکزی توجه بسازد و خود را در کانون توجه دیگران قرار دهد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »