... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - 9:22 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

فرمانده نیروهای روسیه در اوکراین، از جنگجویان واگنر خواست از پوتین اطاعت کنند

آلکسیف: چنین چیزهایی که شما اکنون با ایده تحریک آمیز یک نفر شروع به انجام آن کرده‌اید، خسارات عظیمی را به دنبال خواهد داشت.

سیاست شرق _ فرمانده ارشد روسیه در اوکراین، از جنگجویان مزدور واگنر خواست که «متوقف شوند» و «از اراده» رئیس جمهور ولادیمیر پوتین پیروی کنند.

به نقل از سی‌ان‌ان، سرگئی سوروویکین در پیامی خطاب به نیروهای واگنر گفته است: خطاب من به رهبری، فرماندهان و مبارزان واگنر است. ما با شما مسیر دشوار و سختی را طی کرده‌ایم. ما با هم جنگیدیم، ریسک کردیم، متحمل شکست شدیم و با هم پیروز شدیم. ما از یک خون هستیم. من از شما می‌خواهم که دست بردارید، دشمن فقط منتظر است تا اوضاع سیاسی داخلی در کشور ما بدتر شود.

سوروویکین افزوده است: شما نمی‌توانید در این زمان دشوار برای کشور برای دشمن بازی کنید. در حالی که هنوز دیر نشده است، لطفاً از اراده و دستورات رئیس جمهور فدراسیون روسیه که توسط توده‌ها انتخاب شده است اطاعت کنید… همه مشکلات را به صورت مسالمت آمیز تحت رهبری فرمانده کل فدراسیون روسیه حل کنید.

این یک کودتا است

در همین حال ژنرال ولادیمیر آلکسیف، یک مقام اطلاعاتی روسیه نیز با انتشار ویدئویی از اقدامات واگنر در روز جمعه انتقاد کرد و گفت: این یک کودتا است.

آلکسیف در این ویدئو گفت: آنچه اکنون در حال وقوع است یک جنون آشکار است. من نمی‌توانم آن را جور دیگر توضیح دهم.

وی ادامه داد: کشور ما اکنون در سخت‌ترین موقعیت قرار دارد. زمانی که تمام جهان غرب علیه ما برمی‌خیزد، وقتی گلوله‌ها از کل جهان می‌آیند، چنین چیزهایی که شما اکنون با ایده تحریک آمیز یک نفر شروع به انجام آن کرده‌اید، خسارات عظیمی را به دنبال خواهد داشت. اول از همه، زیان‌های سیاسی عظیم. تنها رئیس جمهور حق دارد که رهبری عالی نیروهای مسلح را تعیین کند و شما درصدد تعدی به اختیارات او هستید. این یک کودتا است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »