... امروز: یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
ورزشی ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - 3:36 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عذرخواهی سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا از ایرانیان!

اسپرا: من از این موضوع متاسف هستم. از جزئیات این مشکل بی خبر هستم. نمی دانم چه کسی مسئول عدم صدور ویزا است.

سیاست شرق _ جان اسپرا، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا، به مشکلات صدور ویزا برای اعضای تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد و گفت: این موضوع خیلی پیچیده است و شرایط را درک می‌کنم… از بابت این موضع، عذرخواهی می‌کنم.

به نقل از جماران، وی با بیان این‌که مطمعن نیستم که چه کسی در این خصوص تاثیرگذار است و یا کدام بازیکنان و یا اعضای کادرفنی با مشکل مواجه شدند، تصریح کرد: کاملا منطقی و قابل درک است که تیم ملی والیبال ایران می‌خواهد به طور کامل اعضای تیم خود را به همراه داشته باشد. من از این موضوع متاسف هستم. از جزئیات این مشکل بی خبر هستم. نمی دانم چه کسی مسئول عدم صدور ویزا است.

وی افزود: واقعا ناامید و ناراحت هستم. به عنوان مربی این موضوع را که مربی می‌خواهد بهترین بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد، درک می کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در مورد ریجکت شدن محمدطاهر وادی، امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی افزود: به عنوان یک سرمربی وقتی سه ستاره تیمم ویزا دریافت نکردند، بسیار عصبی و درمانده می‌شوم. این موضوع خیلی پیچیده است و شرایط را درک می‌کنم. شما احساسات را درون زمین می‌توانستید ببینید. از بابت این موضع عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »