... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - 11:48 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

اردوغان، میزبان محمود عباس و نتانیاهو خواهد بود

سیاست شرق _ اداره ارتباطات نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رجب طیب اردوغان، در این هفته میزبان محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و بنیامین نتانیاهو رییس کابینه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به نقل از شبکه تلویزیونی تی. آر. تی خبر، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز سه‌شنبه ۲۵ جولای ۲۰۲۳(سوم مردادماه ۱۴۰۲) میزبان محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خواهد بود.

بنا به اعلام این رسانه، در جریان گفت و گوهای رسمی دو طرف، روابط ترکیه و فلسطین، آخرین تحولات و اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و سایر مسائل روز منطقه‌ای و بین‌المللی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

انجام اقدامات متقابل برای توسعه بیشتر همکاری بین ترکیه و تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از جمله دستور کار دیدار اردوغان و عباس تعیین شده است.

بنا به اعلام این رسانه، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در روز جمعه ۲۸ جولای ۲۰۲۳(پنجم مردادماه ۱۴۰۲ نیز میزبان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در آنکارا خواهد بود و دو طرف در زمینه های مورد علاقه به گفت و گو خواهند پرداخت.

در دیدار نتانیاهو با اردوغان، روابط دوجانبه ترکیه و رژیم اسرائیل در تمامی ابعاد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اقدامات متقابل برای بهبود همکاری و ترمیم روابط دو طرف بحث و بررسی خواهد شد!

بنا به گزارش شبکه تلویزیونی تی. آر. تی خبر، در این دیدار، دو طرف درباره مسائل جاری، منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین روابط دوجانبه تبادل نظر خواهند کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »