... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۳ شهریور ۱۴۰۲ - 10:42 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

فیگارو: عکس دونالد ترامپ در دادگاه

طبق روش استاندارد، هرکسی که به این ساختمان عظیم می رسد، اسکن می شود تا مطمئن شود که غیرمسلح است، سپس معاینه پزشکی سریع انجام می شود و وزن می شود. سپس اثر انگشت خود را می دهد و از جلو و نمایه عکس می گیرد.

سیاست شرق _ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، روز پنجشنبه در آتلانتا برای مدت کوتاهی قبل از آزادی با قرار وثیقه، به اتهام تلاش برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در جورجیا، یک ایالت کلیدی دیگر، احضار شد.

به نقل فیگارو، دادستان ناحیه فولتون به او توصیه کرده بود که حوالی ساعت ۳ بامداد، به زندان مراجعه کند.اما دونالد ترامپ ترجیح داد در پایان بعد از ظهر مراجعه کند، بدون شک برای اطمینان از اینکه این رویداد واقعاً موضوع اصلی شبکه های تلویزیونی در عصر، در ساعت پربیننده خواهد بود.

 هر حضور او در دادگاه یا مانند آنچه در روز جمعه در زندان آتلانتا رخ داد، موضوع رسانه ها خواهد بود.

این چهارمین اتهام اوست. دونالد ترامپ متهم به سازماندهی یک توطئه گسترده با هجده نفر دیگر برای دستکاری در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ۲۰۲۰ در آتلانتا است. اتهاماتی که ترامپ آنها را رد می کند.

 برخلاف سایر حوزه‌های قضایی که متهم ابتدا در دادگاه حاضر می‌شود، در فولتون، او در زندان حاضر می‌شود و جلسه دادگاه با قاضی برای یک روز دیگر برنامه‌ریزی می‌شود. کلانتری اعلام کرده بود که محله “به طور کامل محاصره خواهد شد” . 

طبق روش استاندارد، هرکسی که به این ساختمان عظیم می رسد، اسکن می شود تا مطمئن شود که غیرمسلح است، سپس معاینه پزشکی سریع انجام می شود و وزن می شود. سپس اثر انگشت خود را می دهد و از جلو و نمایه عکس می گیرد. دونالد ترامپ نیز از این قاعده مستثنی نبود: او هم اکنون مانند هر طرف دعوی تحت پیگرد قانونی «در پرونده» قرار دارد، با مشخصات ظاهری اش که به این شرح است: قد: ۱ متر ۹۰، وزن: ۹۸ کیلوگرم، موهای بلوند توت فرنگی. و شماره ثبت P01135809. 

برای افراد عادی، این روش معمولاً چندین ساعت طول می کشد. اما در مورد دونالد ترامپ نسبتا سریع انجام شد. نامزد انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، به لطف پرداخت وثیقه ۲۰۰۰۰۰ دلاری با مذاکره پیشاپیش توسط وکلایش آزاد است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »