... امروز: پنجشنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - 1:26 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

امارات، برای استخدام وزیر جوانان، آگهی داد!

بن راشد، که سمت معاون رئیس امارات را نیز بر عهده دارد، از هر شخصی که این مشخصات و قابلیت‌ها را در خود می‌بیند، خواست تا از طریق ایمیل با کابینه امارات تماس بگیرد.

سیاست شرق _ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر امارات و حاکم دبی، از تمایل خود برای انتصاب یک مرد یا زن جوان، به عنوان وزیر جوانان در دولت امارات خبر داد.

به نقل از «الخلیج آنلاین»، بن راشد، روز یکشنبه در توییتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X نوشت: من به دنبال مرد یا زن جوان و برجسته‌ای هستم که نماینده مسائل جوانان باشد، نظرات آنها را بیان کند و موضوعات دولتی مورد توجه آنان را پیگیری کند تا وزیر جوانان ما در دولت امارات باشد.

به نقل از میدل ایست نیوز، وی افزود: ما می‌خواهیم او آگاه به مسائل سرزمینش، آگاه به واقعیت جامعه، میدان دار در کار، منطقی در رویکرد، شجاع و قوی در نمایندگی کشورش و علاقه مند به خدمت به خاک وطنش باشد.

بن راشد، که سمت معاون رئیس امارات را نیز بر عهده دارد، از هر شخصی که این مشخصات و قابلیت‌ها را در خود می‌بیند، خواست تا از طریق ایمیل با کابینه امارات تماس بگیرد.

گفتنی است که کابینه امارات پیشتر در سال ۲۰۱۸ بنیاد جوانان را تأسیس کرده بود که هدف آن برقراری ارتباط بین جوانان با هر مرجع دولتی است.

محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نائب رئیس امارات، پیش از این و در اردیبهشت ماه، طی احکامی، دو فرزند خود را به عنوان معاونان خود منصوب کرد.

براساس این احکام، مکتوم بن محمد بن راشد، به عنوان معاون اول حاکم دبی منصوب شد.

حاکم دبی احمد بن محمد بن راشد را نیز به عنوان معاون دوم حاکم دبی منصوب کرد.

گفتنی است حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، دیگر فرزند حاکم دبی از سال ۲۰۰۸، ولیعهد محمد بن راشد است.

امارات متحده عربی کشوری است که در قسمت شرقی شبه جزیره عرب، در سواحل جنوب شرقی خلیج فارس و ساحل شمال غربی خلیج عمان واقع است. امارات از هفت شیخ نشین تشکیل شده‌است و در ۲ دسامبر ۱۹۷۱ به عنوان فدراسیون تأسیس شد.شش نفر از هفت  امارت (ابوظبی،دبی ، شارجه،عجمان،  ام‌القیوین و فجیره) در آن تاریخ جمع شده‌اند. هفتمین، راس الخیمه، در ۱۰ فوریه ۱۹۷۳  به این فدراسیون پیوست. این هفت شیخ در گذشته با اشاره به روابط پیمانی که با انگلیس در قرن نوزدهم برقرار شده بود، به عنوان ساحل دزدان شناخته می‌شدند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »