... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - 6:53 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

عفو بین‌الملل: غیرنظامیان غزه در معرض خطر بی‌سابقه‌ای قرار دارند

عفو بین الملل: اسرائیل باید فوراً حملات بی‌رویه و نامتناسب خود را که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران غیرنظامی از جمله بیش از 3000 کودک شده است، متوقف کند.
بمباران شدید و بی وقفه غزه

سیاست شرق _ عفو بین‌الملل اعلام کرد که غیرنظامیان در نوار غزه در معرض خطر بی‌سابقه‌ای قرار دارند، در حالی که ثبت تخلفات دشوار است، زیرا مقامات اشغالگر اسرائیل، تمام وسایل ارتباطی را در این منطقه قطع کرده‌اند، زمانی که آنها بمباران هوایی، زمینی و دریایی خود را تشدید کرده اند.

این سازمان بین المللی، در مجموعه ای از گزارشات در پلتفرم ابکس(توئیتر سابق) گفت: «زیرساخت اینترنت و ارتباطات باید فوراً راه اندازی شود، تا حداقل تیم های امداد بتوانند مجروحانی را که به دلیل تشدید بمباران هوایی و زمینی غزه، توسط ارتش اسرائیل در حال افزایش است، درمان و انتقال دهند..»

در ادامه هشدار عفو بین الملل آمده است: اسرائیل باید فوراً حملات بی‌رویه و نامتناسب خود را که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران غیرنظامی از جمله بیش از ۳۰۰۰ کودک شده است، متوقف کند.

عفو بین‌الملل تأکید کرد: «از دست دادن تماس با همکاران ما در غزه و سازمان‌های حقوق بشری با موانع فزاینده‌ای مواجه هستند، ثبت تخلفات را به دلیل شدت حملات اسرائیل و اختلال در ارتباطات دشوار می‌کند».

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »