... امروز: سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - 8:37 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

وزارت بهداشت فلسطین: آمار قربانیان حملات اسراییل، به ۷۷٠٠ نفر رسید

در اردوگاه آوارگان جبالیا، واقع در شمال غزه، حملات هوایی اسرائیل ۱۱٠ خانه را هدف قرار داد و حداقل ۴۵ نفر را شهید کرد.

سیاست شرق _ خبرگزاری فلسطینی وفا می گوید که در حملات گسترده اسرائیل به مناطق مختلف غزه، ده ها فلسطینی، در روز یکشنبه کشته شدند.
خبرگزاری فلسطینی وفا پس از گزارشی مبنی بر کشته شدن دستکم ۱۲ فلسطینی در حملات هوایی اسرائیل در صبح روز یکشنبه، اعلام کرد که این رقم به بیش از ۱٠٠ فلسطینی طی ۲۴ ساعت گذشته رسید.

این خبرگزاری در اردوگاه الشاطی گزارش داد که تعداد فلسطینی های کشته شده، ده ها نفر است و تاکنون بسیاری از آنها همچنان زیر آوار مانده اند.

در محله الزیتون در شهر غزه، حملات هوایی اسرائیل به چندین خانه و کشته شدن دست کم ۳٠ شهروند و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد.

در اردوگاه آوارگان جبالیا، واقع در شمال غزه، حملات هوایی اسرائیل ۱۱٠ خانه را هدف قرار داد و حداقل ۴۵ نفر را شهید کرد.

این خبرگزاری همچنین گزارش داد که حملات هوایی اسرائیل یک میدان مسکونی در بیر النجاء در شمال غزه را ویران کرد و ده ها کشته برجای گذاشت.

در خان یونس و رفح حدود ۵۷ فلسطینی در حملات هوایی روز یکشنبه اسرائیل کشته شدند. اکثریت کشته شدگان، آوارگان سایر مناطق غزه بودند.

آمار دقیق کشته‌شدگان از شنبه شب و اوایل صبح یکشنبه هنوز مشخص نیست، با این حال، اتصال به اینترنت تا حدی در این منطقه راه اندازی شده است.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین، از زمان آغاز جنگ، تعداد قربانیان فلسطینی در غزه به بیش از ۷۷٠٠ نفر رسیده است، که در این بین، بیش نیمی از آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهد.

انتهای پبام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »