... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - 10:50 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

مقام بلندپایه ارتش: به تهدیدات پاسخ سریع می دهیم

امیر سرتیپ حیدری: استقرار یگان های موشکی، پهپادی و نیروهای مانوری برای پاسخ به‌موقع، سریع و به‌هنگام در مقابل تهدیدات است.

سیاست شرق _ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، می گوید: علت استقرار یگان‌های موشکی، پهپادی و توپخانه‌ای این نیرو در مرزهای شمال‌شرق کشور برای پاسخ سریع و به‌هنگام به تهدیدات است.

به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری،فرمانده نیروی زمینی ارتش، درباره استقرار یگان های موشکی، پهپادی و توپخانه ای ارتش در مرزهای شمال شرق کشور اظهار داشت: نیروی زمینی آمایشی را با تمرکز بر نقاطی که خلاء نیرو دارد، در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی مسئولیت حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برعهده دارد، تصریح کرد: پیش از این آمایش سرزمینی که بتواند به این مساله به طور قطع و یقین جامه عمل بپوشاند، نبوده است لذا آمایش سرزمینی جدیدی با نگاه به جاهایی که خلاء داشته طراحی و اجرا می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: از لحاظ موشکی، پهپادی و نیروهای مانوری، این آمایش در مرزها اتفاق می افتد، بنابراین یک آمایش سرزمینی قاطع و پاسخگو به تهدیدات را با این کار اجرا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: استقرار یگان های موشکی، پهپادی و نیروهای مانوری برای پاسخ به‌موقع، سریع و به‌هنگام در مقابل تهدیدات است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »