... امروز: شنبه - ۰۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فوتبال ۲۶ دی ۱۴۰۲ - 9:04 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

میرور: مسی، جایزه بهترین بازیکن ۲۰۲۳ از نگاه «فیفا» را کسب کرد

لیونل مسی با پشت سر گذاشتن ارلینگ هالند و کیلیان امباپه برای سومین بار این جایزه را کسب کرد.

سیاست شرق _ لیونل مسی، ابر‌اسطوره آرژانتینی باشگاه فوتبال اینترمیامی، جایزه بهترین بازیکن ۲۰۲۳ از نگاه «فیفا» را کسب کرد.
به نقل از وبسایت« میرور»، مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال فدراسیون بین‌المللی فوتبال «فیفا» موسوم به «THE BEST» شامگاه دوشنبه، ۲۵ دی در شهر لندن برگزار شد و لیونل مسی با پشت سر گذاشتن ارلینگ هالند و کیلیان امباپه برای سومین بار این جایزه را کسب کرد.

مسی با کسب این جایزه از کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی با دو عنوان پیشی گرفت و رکورددار این جایزه شد.مسی برنده جایزه بهترین بازیکن مرد فیفا در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ شده است. آخرین برد او از رقیبش کریستیانو رونالدو جلوتر است ، که تاکنون دو بار این جایزه را به دست آورده است.

پپ گواردیولا و سارینا ویگمن، به‌ترتیب جایزه بهترین سرمربی در بخش مردان و زنان را کسب کردند.

گیلرمه مادروگا برنده جایزه پوشکاش، بهترین گل سال ۲۰۲۳ فوتبال جهان شد.

تیم ملی فوتبال برزیل نیز جایزه بازی جوانمردانه فیفا را از آن خود کرد. رونالدو و کافو، اسطوره‌های فوتبال برزیل، به همراه تعدادی از بازیکنان سابق سلسائو این جایزه را به نمایندگی از بازیکنان کنونی دریافت کردند.

ادرسون با پیشی گرفتن از تیبو کورتوا و یاسین بونو عنوان سنگربان سال فیفا را کسب کرد و مری ارپس، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد به‌عنوان برترین گلر زن جهان برگزیده شد.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »