... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - 11:10 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

خبرگزاری میزان: حکم اعدام محمد قبادلو، اجرا شد

حکم اعدام «محمد قبادلو»، به جرم قتل عمد استوار «فرید کرم‌پور حسنوند»، در جریان ناآرامی های پس از فوت «مهسا امینی» در شهریور ۱۴٠۱، صبح امروز سه شنبه، ۳ بهمن ماه، اجرا شد.

سیاست شرق _ مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: حکم دادگاه کیفری یک استان تهران مبنی بر «قصاص نفس» محمد قبادلو در پرونده به شهادت رساندن یک مامور نیروی انتظامی به نام «فرید کرم‌پور حسنوند» و مجروح کردن ۵ مامور دیگر در جریان ناآرامی‌های سال گذشته، پس از تأیید در دیوان عالی کشور، اجرا شد.

بر اساس گزارش نیروی انتظامی در تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱، در حالی که جمعی از عوامل نیروی انتظامی در سطح شهر پرند، در حال کنترل اغتشاشگران بودند، فردی به نام «محمد قبادلو» در حالی‌که سوار یک خودروی پیکان سفیدرنگ بود، به صورت عمدی با سرعت بالا به قصد قتل ماموران انتظامی که در حال انجام وظیفه بودند، رانده و ۶ مامور را در حالی که سوار موتور بودند، زیر می‌گیرد که هر ۶ نفر دچار مصدومیت و شکستگی دست و پا می‌شوند و یکی از ماموران به نام «فرید کرم‌پور» در اثر شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

به گزارش سیاست شرق، حکم اعدام «محمد قبادلو»، به جرم قتل عمد استوار «فرید کرم‌پور حسنوند»، در جریان ناآرامی های پس از فوت «مهسا امینی» در شهریور ۱۴٠۱، صبح امروز سه شنبه، ۳ بهمن ماه، اجرا شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »