... امروز: یکشنبه - ۰۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اقتصادی ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - 3:28 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

کشاورزان معترض با ۱۳٠٠ تراکتور در بروکسل

بیش از 30 سازمان جامعه مدنی به کشاورزان پیوستند و از حمایت ساسکیا بریکمونت عضو سبز پارلمان اروپا برخوردار شدند.

سیاست شرق _ پلیس بلژیک گفت که کشاورزان معترض با حدود ۱۳۰۰ تراکتور، جاده‌ها را در اطراف محل اجلاس سران اتحادیه اروپا، که در آن ۲۷ رهبر این اتحادیه در روز پنجشنبه در آن جمع شده‌اند، مسدود کرده‌اند.

به نقل از شینهوا، در پاسخ به فراخوان اتحادیه کشاورزان اروپا، کشاورزان ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه، به وقت محلی (۱۰۰۰ GMT) در میدان لوکزامبورگ در بروکسل، جایی که پارلمان اروپا واقع شده است، گرد آمدند. این سایت یک کیلومتر با دوربرگردان شومان فاصله دارد، جایی که نشست ویژه اتحادیه اروپا در حال برگزاری است.

معترضان شکایت خود را در مورد مالیات، نطام بروکراتیک اداری، افزایش هزینه ها و واردات ارزان ابراز دادند و از رهبران اتحادیه اروپا درخواست کمک بیشتر کردند.

سیاست‌های اتحادیه اروپا به‌طور عمده مسئول ناراحتی کشاورزان است: موافقت‌نامه‌های تجارت آزاد (FTA)، مقررات زدایی از بازار، یارانه‌های سیاست مشترک کشاورزی (CAP) که کاملاً ناعادلانه توزیع می‌شوند، بار اداری، راه‌حل‌های غیر سودمند و مسائل دیگر، موجب اعتراض کشاورزان شده است.

آنها خواستار پایان دادن به قراردادهای آزاد تجاری مرتبط با کشاورزی و همچنین توقف مذاکرات بین اتحادیه اروپا و بلوک تجاری آمریکای جنوبی مرکوسور، قیمت عادلانه برای محصولات کشاورزی در بحبوحه افزایش هزینه های تولید، توزیع مجدد پول سیاست مشترک کشاورزی (CAP) به ازای هر کارگر فعال به جای هکتار برای حمایت بهتر از مزارع کوچک و متوسط ​​در طول انتقال آنها به کشاورزی و پایداری، و ساده سازی تشریفات اداری هستند.

بیش از ۳۰ سازمان جامعه مدنی به کشاورزان پیوستند و از حمایت ساسکیا بریکمونت عضو سبز پارلمان اروپا برخوردار شدند.

کشاورزان معترض در چندین کشور دیگر اتحادیه اروپا نیز به خیابان ها ریخته اند. در فرانسه، کشاورزان معترض اوایل این هفته جاده های اصلی اطراف پاریس را مسدود کردند. 

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »