... امروز: چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
اجتماعی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - 3:53 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

واکنش وزیر کشور به خبر تعطیلی پارک‌ها در روز ۱۳ فروردین

وحیدی: مردم فهیم ایران همیشه حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کردند. نوروز و سنت‌های اسلامی یک پیوند دیرینه دارند. در وزارت‌خانه هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است. مراقب توطئه دشمنان باشیم.

سیاست شرق _ احمد وحیدی، وزیر کشور، با انتشار پیامی نوشت: مردم فهیم ایران همیشه حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کردند. نوروز و سنت‌های اسلامی یک پیوند دیرینه دارند. در وزارت‌خانه هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است. مراقب توطئه دشمنان باشیم.

به نقل از خبر آنلاین، وزیر کشور با انتشار پیامی هرگونه تصمیم‌گیری درباره تعطیلی بوستان‌های تهران در روز طبیعت را تکذیب کرد.

بنابر روایت انتخاب، احمد وحیدی وزیر کشور با انتشار پیامی نوشت: مردم فهیم ایران همیشه حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کردند. نوروز و سنت‌های اسلامی یک پیوند دیرینه دارند. در وزارت‌خانه هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است. مراقب توطئه دشمنان باشیم.

گفتنی است در روزهای اخیر خبری به نقل از خبرگزاری صداوسیما روایت روایت شده بود که بر اساس آن، از قول وزارت کشور اعلام شده بود: «با توجه به در پیش بودن روز طبیعت و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان به ویژه سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (علیه السلام) و حرمت این ماه مقرر شده در روز ۱۳ فروردین همه پارکها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مثل سنوات قبل که مصادف با ماه مبارک رمضان بود بسته است و یک ساعت قبل از اذان مغرب بازگشایی شود.»

با این حال دیروز معاون امنیتی وزارت کشور در گفت وگو با پاد، پایگاه اطلاع رسانی رسمی دولت، صدور اطلاعیه مبنی بر تعطیلی پارکها و بوستان‌ها در ۱۳ فروردین را تکذیب و اعلام کرد: «اطلاعیه‌ها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور منتشر و به اطلاع عموم رسانده می‌شود و در این زمینه اطلاعیه‌ای وجود نداشته است.»

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »