... امروز: شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فوتبال ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 5:00 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

سنگین‌ترین جریمه تاریخ فوتبال ایران برای عبدالله ویسی!

ویسی: کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند، که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

سیاست شرق _ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، به دلیل آنچه،«مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت‌های غیرمسئولانه» عنوان شده، از سوی «کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال»، ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

به نقل از ورزش سه، در حالی که، فولاد خوزستان، اصلا روزهای خوشی را تجربه نمی‌کند ‌و در منطقه سقوط قرار گرفته است، در آخرین مسابقه خود در لیگ‌ برتر در اراک به مصاف «آلومینیوم اراک» رفت و در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک‌ بر یک، دست پیدا نکرد.

پس از پایان این مسابقه، عبدالله ویسی، سرمربی فولاد خوزستان، در مصاحبه ای گفت: «ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم، ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است، اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!. حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم، اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال، که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی، بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.»

سرمربی فولاد خوزستان، بلافاصله پس از این مسابقه به کمیته انضباطی فراخوانده شد و حالا در آستانه دیدار حساس قرمزپوشان اهوازی برابر تیم تراکتور، رای کمیته انضباطی که می‌توان آن را به‌مانند صحبت‌های ویسی بی‌سابقه و تاریخی خواند، اعلام شده و نکته قابل توجه اینکه این مربی باید علاوه بر اینکه ۲ میلیارد جریمه نقدی را ظرف مدت محدود دو هفته پرداخت کند، تا عدم پرداخت این مبلغ حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد.

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر صادر شده است: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد. مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.»

نکته عجیب درباره این رای، تعیین مدت کوتاه ۷ روز برای آن ‌و در نظر نگرفتن حق اعتراض به کمیته استیناف است .

فولاد خوزستان در شرایطی که به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند و در فاصله یک امتیازی منطقه سقوط قرار دارد که استقلال خوزستان است، باید در خانه به مصاف تیم تراکتور برود و باید دید ویسی در این مسابقه با پرداخت جریمه سنگین و عجیبی که برایش در نظر گرفته شده روی نیمکت حضور خواهد داشت یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »