شرکت هواپیمایی کانتاس روز چهارشنبه در بیانیهای اعلام کرد که این هکر یک مرکز تماس را هدف قرار داده و به یک پلتفرم خدمات مشتری که شامل شش میلیون نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن، تاریخ تولد و شماره مسافران دائمی است، دسترسی پیدا کرده است.
سیاست شرق _ شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا اعلام کرد که، اطلاعات ۶ میلیون مشتری این شرکت در جریان یک حمله سایبری به سرقت رفته است.
به نقل از خبرگزاری رویترز، یک هکر سایبری به پایگاه داده حاوی اطلاعات شخصی میلیونها مشتری، شرکت هواپیمایی کانتاس استرالیا نفوذ و برگه جدیدی باز کرد، این بزرگترین نقض امنیتی استرالیا در سالهای اخیر و شکستی برای یک شرکت هواپیمایی است که پس از یک بحران اعتباری، در حال بازسازی اعتماد مشتریان است.
شرکت هواپیمایی کانتاس روز چهارشنبه در بیانیهای اعلام کرد که این هکر یک مرکز تماس را هدف قرار داده و به یک پلتفرم خدمات مشتری که شامل شش میلیون نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن، تاریخ تولد و شماره مسافران دائمی است، دسترسی پیدا کرده است.
این شرکت هواپیمایی، محل مرکز تماس یا مشتریانی که اطلاعاتشان به خطر افتاده را مشخص نکرد، اما اعلام کرد که پس از شناسایی فعالیت غیرمعمول در پلتفرم، از این نقض امنیتی مطلع شده و بلافاصله برای مهار آن اقدام کرده است.
کانتاس اعلام کرد: «ما همچنان در حال بررسی نسبت دادههای دزدیده شده هستیم، هرچند انتظار داریم که این میزان قابل توجه باشد.»
با این حال، این شرکت مدعی شد که این اقدام، هیچ تأثیری بر عملیات یا ایمنی نداشته است.
انتهای پیام