تاریخ انتشار: ۱۴۰۱-۰۵-۰۶ - 7:35 ب.ظ
موضوع:‌ اجتماعی
شماره:‌ 20971

سیل در امامزاده داوود با ۶ کشته و ۱۴ مفقود/ بارندگی عصر امروز شدیدتر است

بامداد امروز سیل و رانش زمین منطقه "امامزاده داوود(ع)" تهران را در بر گرفت، حجم بالای گل‌ولای به داخل امام‌زاده نفوذ کرده و خودروها، زمین‌گیر شده‌اند.

سیاست شرق _ سیل شب گذشته در منطقه «کن» و «امامزاده داوود» تهران، تاکنون ۶ کشته و ۱۴ مفقود در پی داشته است؛ به گفته مسئولان، بارندگی عصر امروز پنجشنبه نسبت به بارش شب گذشته شدیدتر است و به همین دلیل از ساکنان این محدوده خواسته شده فوراً منازل خود را ترک کنند.

به نقل از تسنیم؛ بامداد امروز سیل و رانش زمین منطقه “امامزاده داوود(ع)” تهران را در بر گرفت، حجم بالای گل‌ولای به داخل امام‌زاده نفوذ کرده و خودروها، زمین‌گیر شده‌اند.

این حادثه حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد رخ داد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی لازم به منطقه اعزام شدند.هم‌اکنون نیز وزیر کشور و استاندار تهران در منطقه حضور دارند و کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در حال بازدید هوایی از منطقه و ارزیابی حادثه است.

در حال حاضر ۲۳ تیم عملیاتی، ۲ تیم آنست(جست‌وجو و نجات با سگ‌های زنده‌یاب) با استفاده از ۱۳ خودروی کمک‌دار، ۴ آمبولانس و ۳ خودروی نجات مشغول خدمت‌رسانی به متاثرین و جست‌وجو مفقودین هستند.

با دستور دکتر وحیدی؛ وزیر کشور، محسن منصوری استاندار تهران فرمانده عملیات در حادثه سیل بخش کن و روستای امامزاده داوود(ع) شد.

وزیر کشور از تمام دستگاه‌های اجرایی، عملیاتی و امدادرسان در سطح ملی خواست با استاندار تهران در این خصوص همکاری کنند.

انتهای پیام

language »