... امروز: جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - 7:35 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

سیل در امامزاده داوود با ۶ کشته و ۱۴ مفقود/ بارندگی عصر امروز شدیدتر است

بامداد امروز سیل و رانش زمین منطقه "امامزاده داوود(ع)" تهران را در بر گرفت، حجم بالای گل‌ولای به داخل امام‌زاده نفوذ کرده و خودروها، زمین‌گیر شده‌اند.

سیاست شرق _ سیل شب گذشته در منطقه «کن» و «امامزاده داوود» تهران، تاکنون ۶ کشته و ۱۴ مفقود در پی داشته است؛ به گفته مسئولان، بارندگی عصر امروز پنجشنبه نسبت به بارش شب گذشته شدیدتر است و به همین دلیل از ساکنان این محدوده خواسته شده فوراً منازل خود را ترک کنند.

به نقل از تسنیم؛ بامداد امروز سیل و رانش زمین منطقه “امامزاده داوود(ع)” تهران را در بر گرفت، حجم بالای گل‌ولای به داخل امام‌زاده نفوذ کرده و خودروها، زمین‌گیر شده‌اند.

این حادثه حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد رخ داد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی لازم به منطقه اعزام شدند.هم‌اکنون نیز وزیر کشور و استاندار تهران در منطقه حضور دارند و کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در حال بازدید هوایی از منطقه و ارزیابی حادثه است.

در حال حاضر ۲۳ تیم عملیاتی، ۲ تیم آنست(جست‌وجو و نجات با سگ‌های زنده‌یاب) با استفاده از ۱۳ خودروی کمک‌دار، ۴ آمبولانس و ۳ خودروی نجات مشغول خدمت‌رسانی به متاثرین و جست‌وجو مفقودین هستند.

با دستور دکتر وحیدی؛ وزیر کشور، محسن منصوری استاندار تهران فرمانده عملیات در حادثه سیل بخش کن و روستای امامزاده داوود(ع) شد.

وزیر کشور از تمام دستگاه‌های اجرایی، عملیاتی و امدادرسان در سطح ملی خواست با استاندار تهران در این خصوص همکاری کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »