تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۵-۰۶ - 11:52 ق.ظ
موضوع:‌ سیاسی
شماره:‌ 66848

۲۶ کشته و زخمی در انفجار تروریستی دمشق

بر اثر انفجار تروریستی توسط یک موتورسیکلت در شهرک سیده زینب در حومه دمشق رخ داد، ۵ غیر نظامی به کشته و حدود ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.

سیاست شرق _ بر اثر انفجار تروریستی توسط یک موتورسیکلت در شهرک سیده زینب در حومه دمشق رخ داد، ۵ غیر نظامی به کشته و حدود ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.

به نقل از خبرگزاری « سانا »، وزارت کشور سوریه در بیانیه ای از طریق کانال خود در “تلگرام”اعلام کرد: گشت های پلیس شهرک سیده زینب ، نیروهای انتظامی در حومه دمشق ، آتشنشانی حومه دمشق و آمبولانس علاوه بر استاندار حومه دمشق و فرمانده انتظامی در محل انفجار حضور یافتند ، و  شهدا و مجروحان به بیمارستان های دمشق و حومه آن  منتقل شده اند.

در همین رابطه و به نقل از خبرگزاری «مهر»، معاون سازمان حج و زیارت ایران گفت: در انفجار پنج‌شنبه شب منطقه زینبیه دمشق، زائران ایرانی آسیبی ندیده‌اند.

حمیدرضا محمدی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به انفجار عصر پنج‌شنبه پنجم مردادماه در منطقه زینبیه دمشق، گفت: به زائران ایرانی هیچ آسیبی نرسیده است و الحمدلله تمام زائران حاضر در سوریه در صحت و سلامت هستند.

سازمان حج و زیارت اعزام کاروانی زائران به سوریه را از ۲۷ تیرماه پس از یک دوره توقف آغاز کرد و در حال حاضر یک پرواز در هفته از تهران به این سفر اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

language »