... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - 11:52 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

۲۶ کشته و زخمی در انفجار تروریستی دمشق

بر اثر انفجار تروریستی توسط یک موتورسیکلت در شهرک سیده زینب در حومه دمشق رخ داد، ۵ غیر نظامی به کشته و حدود ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.

سیاست شرق _ بر اثر انفجار تروریستی توسط یک موتورسیکلت در شهرک سیده زینب در حومه دمشق رخ داد، ۵ غیر نظامی به کشته و حدود ۲۱ نفر دیگر زخمی شدند.

به نقل از خبرگزاری « سانا »، وزارت کشور سوریه در بیانیه ای از طریق کانال خود در “تلگرام”اعلام کرد: گشت های پلیس شهرک سیده زینب ، نیروهای انتظامی در حومه دمشق ، آتشنشانی حومه دمشق و آمبولانس علاوه بر استاندار حومه دمشق و فرمانده انتظامی در محل انفجار حضور یافتند ، و  شهدا و مجروحان به بیمارستان های دمشق و حومه آن  منتقل شده اند.

در همین رابطه و به نقل از خبرگزاری «مهر»، معاون سازمان حج و زیارت ایران گفت: در انفجار پنج‌شنبه شب منطقه زینبیه دمشق، زائران ایرانی آسیبی ندیده‌اند.

حمیدرضا محمدی معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به انفجار عصر پنج‌شنبه پنجم مردادماه در منطقه زینبیه دمشق، گفت: به زائران ایرانی هیچ آسیبی نرسیده است و الحمدلله تمام زائران حاضر در سوریه در صحت و سلامت هستند.

سازمان حج و زیارت اعزام کاروانی زائران به سوریه را از ۲۷ تیرماه پس از یک دوره توقف آغاز کرد و در حال حاضر یک پرواز در هفته از تهران به این سفر اختصاص داده شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »