تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۶-۲۹ - 0:01 ق.ظ
موضوع:‌ فوتبال
شماره:‌ 71455

پرسپولیس ٠ _ النصر ۲

سیاست شرق _ تیم فوتبال پرسپولیس ایران، که از ساعت ۲۱:۳٠، امروز سه شنبه، در ورزشگاه آزادی، مقابل النصر عربستان قرار گرفته بود، در پایان ۹۶ دقیقه بازی، نتیجه را واگذار کرد.

پرسپولیس، پس از کسب سه‌گانه قهرمانی در فصل گذشته و کسب ۱٠ امتیاز و صدرنشینی در پایان هفته چهارم لیگ برتر، با شرایط خوبی به استقبال نخستین بازی آسیایی آمده بود تا در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگرانش، ۳ امتیاز این بازی را در مقابل ستارگان تیم النصر کسب کند، ولی اتفاقات مختلفی، زمینه ساز باخت ۲ بر صفر این تیم شد.

تیم النصر عربستان با حضور فوق ستاره‌های خود ازجمله کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و… به دنبال اولین برد در لیگ قهرمانان و نمایش در قامت مدعی قهرمانی این مسابقات بود که، با این برد، ۳ امتیاز آن را با خود به عربستان برد.

دقیقه ۷: مهدی ترابی که لحظاتی قبل دچار آسیب‌دیدگی شده بود، در دقیقه ۷ توپ را به بیرون زد و اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و با برانکارد به بیرون از زمین رفت تا شهاب زاهدی به جای او به ترکیب سرخ پوشان اضافه شود.

دقیقه ۵۲ : میلاد سرلک که در نیمه اول یک اخطار به دلیل خطای هند و جلوگیری از حمله النصر گرفته بود، دومین کارت زرد را به دلیل لگد کردن پای کریستیانو رونالدو در میانه زمین دریافت کرد و از سوی داور ازبک اخراج شد تا پرسپولیس، ده نفره تا پایان بازی در مقابل تیم النصر، بازی کند.

در دقیقه ۴+۹۰ وحید امیری به دلیل گرفتگی عضله در زمان کورس با نواف بوشل اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و با توجه به پایان تعویض‌های پرسپولیس، سرخ پوشان لحظات پایانی را ۹ نفره ادامه دادند.

پرسپولیس صفر – النصر ۱ (دقیقه ۶۲ : گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر): مارسلو بروزوویچ پس از یک- دو با کریستیانو رونالدو از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کرد که پاس در عرض او و شوت بی‌دقت عبدالرحمن غریب به شکل عجیبی به پای علی نعمتی و در ادامه دانیال اسماعیلی‌فر برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

پرسپولیس صفر – النصر ۲ (دقیقه ۷۲ : حسین قاسم): عبدالرحمن غریب در سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و به بهترین شکل حسین قاسم را راه انداخت تا مدافع چپ پیشتاخته النصر با شوت استثنایی به طاق دروازه بیرانوند گل دوم تیمش را بزند.

انتهای پیام

language »