... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فوتبال ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - 0:01 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

پرسپولیس ٠ _ النصر ۲

سیاست شرق _ تیم فوتبال پرسپولیس ایران، که از ساعت ۲۱:۳٠، امروز سه شنبه، در ورزشگاه آزادی، مقابل النصر عربستان قرار گرفته بود، در پایان ۹۶ دقیقه بازی، نتیجه را واگذار کرد.

پرسپولیس، پس از کسب سه‌گانه قهرمانی در فصل گذشته و کسب ۱٠ امتیاز و صدرنشینی در پایان هفته چهارم لیگ برتر، با شرایط خوبی به استقبال نخستین بازی آسیایی آمده بود تا در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگرانش، ۳ امتیاز این بازی را در مقابل ستارگان تیم النصر کسب کند، ولی اتفاقات مختلفی، زمینه ساز باخت ۲ بر صفر این تیم شد.

تیم النصر عربستان با حضور فوق ستاره‌های خود ازجمله کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و… به دنبال اولین برد در لیگ قهرمانان و نمایش در قامت مدعی قهرمانی این مسابقات بود که، با این برد، ۳ امتیاز آن را با خود به عربستان برد.

دقیقه ۷: مهدی ترابی که لحظاتی قبل دچار آسیب‌دیدگی شده بود، در دقیقه ۷ توپ را به بیرون زد و اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و با برانکارد به بیرون از زمین رفت تا شهاب زاهدی به جای او به ترکیب سرخ پوشان اضافه شود.

دقیقه ۵۲ : میلاد سرلک که در نیمه اول یک اخطار به دلیل خطای هند و جلوگیری از حمله النصر گرفته بود، دومین کارت زرد را به دلیل لگد کردن پای کریستیانو رونالدو در میانه زمین دریافت کرد و از سوی داور ازبک اخراج شد تا پرسپولیس، ده نفره تا پایان بازی در مقابل تیم النصر، بازی کند.

در دقیقه ۴+۹۰ وحید امیری به دلیل گرفتگی عضله در زمان کورس با نواف بوشل اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد و با توجه به پایان تعویض‌های پرسپولیس، سرخ پوشان لحظات پایانی را ۹ نفره ادامه دادند.

پرسپولیس صفر – النصر ۱ (دقیقه ۶۲ : گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر): مارسلو بروزوویچ پس از یک- دو با کریستیانو رونالدو از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس نفوذ کرد که پاس در عرض او و شوت بی‌دقت عبدالرحمن غریب به شکل عجیبی به پای علی نعمتی و در ادامه دانیال اسماعیلی‌فر برخورد کرد و تبدیل به گل شد.

پرسپولیس صفر – النصر ۲ (دقیقه ۷۲ : حسین قاسم): عبدالرحمن غریب در سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و به بهترین شکل حسین قاسم را راه انداخت تا مدافع چپ پیشتاخته النصر با شوت استثنایی به طاق دروازه بیرانوند گل دوم تیمش را بزند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »