... امروز: جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
پزشکی ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - 10:16 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

مردی در آلمان ۸۷ بار واکسن کرونا زد

پلیس در خانه این فرد چندین کارت واکسیناسیون پرنشده و نیز کارت بیمه درمانی پیدا کرده است. علیه او پرونده کیفری گشوده شده اما هنوز بازداشت نشده است. 

سیاست شرق _ مردی ۶۱ ساله از ایالت زاکسن آلمان با جعل سند حدود ۹۰ بار واکسن کرونا دریافت کرده است.

به نقل از دویچه وله، این واکسن ها از انواع مختلفی بوده و برخی روزها این فرد تا سه مرتبه واکسن تزریق کرده است، پلیس جنایی آلمان تحقیقاتی علیه او به ظن جعل اسناد آغاز کرده است.
مردی ۶۱ ساله از شهر ماگده‌بورگ در ایالت شرقی زاکسن آلمان که دو دوز کامل کرونا را دریافت کرده بود، از تابستان ۲۰۲۱ و در خلال سومین نوبت،  ۸۵ مرتبه واکسن زد. 
این فرد مظنون به جعل کارت واکسیناسیون و فروش آن به افراد دیگر است. یک سخنگوی پلیس گفته که اداره آگاهی آلمان در حال تحقیق پیرامون صدور غیرمجاز کارت گواهی واکسن و پیگرد عوامل امر به دلیل جعل اسناد است. 

اوایل ماه مارس بود که تلاش‌های این مرد برای واکسیناسیون بیشتر برملا شد. در این زمان مسئولان مرکز واکسیناسیون “آیلنبرگ” متوجه “ناهم‌خوانی‌هایی شده بودند، زیرا او روز قبل هم برای واکسیناسیون به این مرکز مراجعه کرده بود”.
پلیس در خانه این فرد چندین کارت واکسیناسیون پرنشده و نیز کارت بیمه درمانی پیدا کرده است. علیه او پرونده کیفری گشوده شده اما هنوز بازداشت نشده است. 
برای نخستین بار حضور مشکوک این فرد در یک مرکز واکسیناسیون شهر درسدن جلب توجه کرده بود. یک سخنگوی صلیب سرخ گفته است: «ما متوجه مسئله شدیم و دیگر مراکز را مطلع کردیم و از آن‌ها خواستیم در صورت مراجعه این فرد، سریعا پلیس را مطلع سازند.»
این فرد همواره با نام و مشخصات واقعی خود برای واکسیناسیون ثبت نام کرده و به گفته پلیس، در مراجعات مکرر، انواع مختلف واکسن را تزریق کرده است. پرتال خبری “فرایه پرسه” در شهر کمنیتس می‌نویسد که این فرد در برخی روزها تا سه نوبت واکسن زده است.

گفته می‌شود که این شهروند ۶۱ ساله، هر بار پس از دریافت واکسن، جلد کارت واکسیناسیون را که نامش روی آن مندرج بود، جدا می‌کرده و با منگنه کردن جلد بدون نام، گواهی واکسیناسیون را به دیگران می‌فروخته است.
هنوز مشخص نیست که دریافت این میزان از واکسن کرونا چه تأثیری بر سلامتی این فرد گذاشته است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »