... امروز: پنجشنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - 4:18 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه
کپی شد!
0

ویل اسمیت، به مدت ۱۰ سال از حضور در مراسم اسکار محروم شد

هیئت مدیره آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک این اقدام را در جلسه ای که یک هفته پس از استعفای پیشگیرانه اسمیت از گروه به دلیل اقدامش در مراسم زنده و تلویزیونی برگزار شد، انجام داد.

سیاست شرق _ آکادمی فیلم هالیوود، روز جمعه ویل اسمیت را از حضور در مراسم اسکار به مدت ۱۰ سال محروم کرد، زیرا برنده بهترین بازیگر مرد ۱۲ روز پیش، کریس راک مجری مراسم اسکار را روی صحنه، سیلی زد.

به نقل از رویترز، هیئت مدیره آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک این اقدام را در جلسه ای که یک هفته پس از استعفای پیشگیرانه اسمیت از گروه به دلیل اقدامش در مراسم زنده و تلویزیونی برگزار شد، انجام داد.

دیوید روبین، رئیس آکادمی و داون هادسون، مدیر اجرایی آکادمی، در بیانیه‌ای گفتند: «اسکار ۹۴ قرار بود تجلیل از بسیاری از افراد جامعه ما باشد که در سال گذشته کارهای باورنکردنی انجام دادند.

با این حال، آن لحظات تحت الشعاع رفتار غیرقابل قبول و مضری قرار گرفت که ما شاهد نمایش آقای اسمیت روی صحنه بودیم.»

اسمیت در بیانیه ای گفت: من تصمیم آکادمی را می پذیرم و به آن احترام می گذارم.

این بازیگر پیش از این با انتشار بیانیه‌هایی از راک، تهیه‌کنندگان اسکار، نامزدها و بینندگان عذرخواهی کرده بود. علاوه بر اسکار، معتبرترین جوایز جهان سینما، هیئت مدیره اسمیت را از تمام رویدادها و برنامه های آکادمی دیگر، حضوری یا مجازی، به مدت ۱۰ سال محروم کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »