... امروز: یکشنبه - ۲۶ فروردین - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - 7:49 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

فرد مظنون تیراندازی در مترو نیویورک شناسایی شد

پلیس نیویورک عصر سه‌شنبه مردی را شناسایی کرد که با تیراندازی گسترده در قطار متروی بروکلین در اوائل صبح همان روز در ارتباط است.

 سیاست شرق _ پلیس نیویورک عصر سه‌شنبه مردی را که در تیراندازی گسترده در قطار متروی بروکلین، که منجر به مجروح شدن حدود ۲۲ نفر شد را شناسایی کرد.

به نقل از نیویورک تایمز، پلیس گفت که این مرد، فرانک آر جیمز، ۶۲ ساله، یک ون را در فیلادلفیا اجاره کرده بود. به گفته آنها، یک کلید ون در مجموعه ای از وسایل قطار که به عقیده آنها متعلق به فرد مسلح است، از جمله یک اسلحه گلاک ۹ میلی متری، سه خشاب مهمات، وسایل آتش بازی و مایعی که گمان می رود بنزین باشد، پیدا شد.

پلیس ون را در اواخر بعد از ظهر سه‌شنبه در خیابانی رها شده، بالاتر از ایستگاه بزرگراه کینگز، جایی که می‌گویند مرد مسلح وارد مترو شده بود، پیدا کرد.

پلیس می گوید که فرد مظنون آزاد است و تلاش جهت دستگیری او در جریان است.

پلیس می گوید که در تلاش است تا او را پیدا کند تا ارتباطش با تیراندازی در مترو، در صورت وجود، مشخص شود.

پلیس می گوید که جیمز آدرس هایی در فیلادلفیا و ویسکانسین دارد.

به نظر می‌رسد که او ده‌ها ویدئو را در یوتیوب منتشر کرده است، که در آن رویدادهای خبری را با فحش‌های طویل‌آمیز و طاقت‌فرسا به اشتراک می‌گذارد. او زنان سیاه‌پوست را مسئول خشونت در میان سیاه‌پوستان دانست و به حمله روسیه به اوکراین به‌عنوان مدرکی مبنی بر نسل‌کشی سفیدپوستان اشاره کرد.

به گفته پلیس، اندکی قبل از ساعت ۸:۳۰ صبح، وقتی یک قطار شلوغ به ایستگاه خیابان ۳۶ در محله سان ست پارک نزدیک می شد، مردی تیره پوست با جلیقه ساختمانی و کلاه ایمنی و ماسک ضد گاز ، دو نارنجک دودزا به سمت مسافران مترو پرتاب کردو شروع به تیراندازی با اسلحه کرد و سپس فرار کرد. 

در این تیراندازی که صبح روز سه شنبه صورت گرفت ،سی و سه گلوله شلیک شد، ۳۲ نفر مجروح شدند که حال ۵ نفر آنها وخیم اعلام شده است.

انتهای پیادم

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »