... امروز: پنجشنبه - ۰۹ فروردین - ۱۴۰۳
ورزشی ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - 4:55 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

حسین وفایی در میان برترین‌ اسنوکربازهای جهان

حسین وفایی هم اکنون رنکینگ ۱۸ اسنوکر حرفه‌ای‌ها را در اختیار دارد و حالا برای رسیدن به رویاهای بزرگتر تلاش می کند.

سیاست شرق _ حسین وفایی برای نخستین‌بار به جدول اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان راه یافت.

به نقل از “ورزش سه”، مسابقات انتخابی اسنوکر قهرمانی جهان از ۱۵ فروردین در شفیلد کشور انگلستان آغاز شده؛ رقابت‌هایی که شب گذشته با یک اتفاق ویژه برای اسنوکر ایران همراه بود. حسین وفایی، موفق‌ترین اسنوکرباز حرفه‌ای ایران که در این رقابت‌ها حضور داشت، در دومین دیدار خود در این دوره از مسابقات به مصاف لی پی فان رفت.

وفایی پیش از این موفق شده بود در یکی بازی برتر سیمون لیشتنبرگ را با نتیجه ۶ بر صفر شکست دهد و به دور دوم برسد.

اما شب گذشته حسین وفایی با پیروزی ١٠ بر ٩ برابر حریف خود برای نخستین بار به مسابقات قهرمانی جهان راه یافت و ایران به بیستمین کشور جهان تبدیل شد که نماینده ای در این مسابقات دارد.

فصل خوب حسین وفایى با رسیدن به مسابقات قهرمانى جهان اسنوکر تکمیل شد و وفایی براى اولین بار به معتبرترین مسابقات اسنوکر رسید.

مسابقات قهرمانی جهان مهم‌ترین مسابقه دنیای اسنوکر شناخته می‌شود که حسین وفایی هم به‌عنوان یکی از برترین‌های دنیا در جدول اصلی و ٣٢ نفره آن حضور دارد.

این اسنوکرباز ایرانی هم اکنون رنکینگ ۱۸ اسنوکر حرفه‌ای‌ها را در اختیار دارد و حالا برای رسیدن به رویاهای بزرگتر تلاش می کند.

مسابقات قهرمانی جهان از دو روز دیگر در انگلیس آغاز خواهد شد و حسین وفایی اولین تجربه خود را در این رقابت‌ها پشت سر می گذارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »