... امروز: جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
اجتماعی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 0:58 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

عیادت استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از شاعر پیاده رو اهواز

استاندار ، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست معاونت امور هنری،سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، از «مجید زمانی اصل» شاعر پیاده رو اهواز عیادت کردند.
دیدار استاندار و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مجید زمانی اصل در بیمارستان رازی (۱۴۰۱/۲/۳۰)

سیاست شرق _ پس از انتشار خبر سکته مغزی و بستری شدن «مجید زمانی اصل» شاعر پیاده رو اهواز و پیگیری اصحاب رسانه جهت بهبود وضعیت درمانی وی، بسیاری از چهره های رسانه ای ، سینمایی و هنری به دیدار و عیادت این چهره مردمی حوزه شعر و کتاب رفتند.

در همین رابطه، بعد از ظهر امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت صادق خلیلیان استاندار خوزستان، حجت الاسلام رضا کلاه کج مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مرتضی جمشیدی سرپرست معاونت امور هنری،سینمایی و سمعی و بصری اداره کل ارشاد ، در اقدامی پسندیده به ملاقات «مجید زمانی اصل» در بیمارستان رازی اهواز رفته و ضمن اطلاع از آخرین وضعیت درمانی این شاعر اهوازی، با وی گفت و گویی صمیمی داشتند.

عیادت محمد مالی، شهرام گراوندی و حمید باوی ساجد از «مجید زمانی اصل» در بیمارستان رازی اهواز(۱۴۰۱/۲/۲۹)

مجید زمانی اصل

«مجید زمانی اصل» در سال ۱۳۳۷ در اهواز متولد شد. رویکرد او به شعر به سال ۱۳۵۵ بازمی‌گردد، شعرهای او به صورت پراکنده در بسیاری از نشریات کشور از جمله روزنامه‌های اطلاعات، کیهان، مجله زن روز، اطلاعات جبهه، کیهان فرهنگی، سوره و ماهنامه ادبستان انتشار یافته است.

آثارش «خوابی در آیینه»، حوزه هنری ۱۳۷۵ و «میزامیر پیاده‌رو»، مؤسسه فرهنگی انتشاراتی آیات است و شعرهای او در برخی از همایش‎های شعر دفاع مقدس شرکت کرده و مورد تقدیر قرار گرفته است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »