... امروز: جمعه - ۰۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فوتبال ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - 0:27 ق.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

لغو دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران مقابل اکوادور و سنگال

سیاست شرق _ بازی های تدارکاتی تیم های ملی فوتبال اکوادور و سنگال با تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود در اردوی کانادا برگزار گردد، لغو شدند.

به گفته حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال ایران، بازی دوستانه “یوزپلنگ‌های ایرانی” مقابل اکوادور در روز ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) که قرار بود در اردوی تدارکاتی کانادا به منظور آماده‌سازی برای جام جهانی برگزار شود، لغو شده است.

علت لغو این بازی “فراهم نشدن شرایط میزبانی در کانادا و نبود ورزشگاه” عنوان شده است. در حالی که حمید استیلی نخست اشاره کرده بود که در صورت لغو این دیدار، احتمالا تیم ملی سنگال به عنوان جایگزین در تهران به دیدار تیم ملی ایران خواهد رفت، حال اما برگزاری این دیدار هم لغو شده است.

با توجه به این شرایط، تیم ملی فوتبال ایران قرار است طبق برنامه فعلی در اردوی کانادا “فقط” به دیدار تیم ملی کانادا برود. تاریخ برگزاری این رویارویی برای روز ١۶ خرداد (۶ ژوئن) در شهر ونکوور تعیین شده است.

تیم ملی فوتبال کانادا در گروه F جام جهانی به دیدار تیم‌های ملی بلژیک، کرواسی و مغرب می‌رود. تیم ملی فوتبال ایران نیز در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در نخستین دیدار خود، روز ۲۱ نوامبر مقابل ملی‌پوشان انگلیس پا به میدان می‌گذارد.

دومین بازی “یوزپلنگ‌های ایرانی” روز ۲۵ نوامبر در برابر یکی از سه تیم اوکراین، اسکاتلند و ولز است. تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله گروهی روز ۲۹ نوامبر در برابر ملی‌پوشان ایالات متحده آمریکا صف‌آرایی می‌کند.

بنا به گزارش رسانه ها، علت لغو دیدارهای تدارکاتی بعدی، عدم در اختیار گذاشتن ورزشگاه برای بازی عنوان شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »