... امروز: چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - 2:41 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه

رییسی: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری از مسائل با اولویت و مهم دولت است و ان شالله گام‌های اساسی دراین راستا برداشته خواهد شد.

سیاست شرق _ سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور، در بیست و هشتمین سفراستانی خود، وارد استان کرمانشاه شد.

به نقل از ایرنا، صبح پنجشنبه رییس جمهور به همراه ۱۵ تن از اعضای هیات دولت در بیست و هشتمین سفر استانی خود وارد استان کرمانشاه شد. دیدار با مردم شهرستان سرپل‌ذهاب و شرکت در جلسات شورای اداری، اشتغال و اشتغال استان و همچنین سخنرانی در جمع مردم شهر کرمانشاه از دیگر برنامه های این سفر یک روزه است.

رییس جمهور در بدو ورود به این استان در فرودگاه کرمانشاه، با اشاره به ظرفیت های بالای کشاورزی استان کرمانشاه از جمله قریب به ۹۰۰ هزار اراضی حاصلخیز، گفت: این استان در کنار اینکه امنیت مرزها را حفظ کرده می تواند در امنیت غذایی نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کند.

آقای رییسی  افزود: زمینه بسیار مناسبی برای گردشگری و صادرات باتوجه به مرز مشترک با عراق در این استان وجود دارد.یت الله رییسی با اشاره به مرز مشترک استان کرمانشاه با عراق، افزود: در این استان زمینه صادرات فراهم است.

رییس جمهور در ادامه سفر به استان کرمانشاه وارد شهرستان سرپل‌ذهاب شد و در جمع مردم سخنرانی کند.

آقای رییسی در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه بیکاری این روزها در کشور و به خصوص در استانی مانند کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب که نقش موثری در دفاع مقدس داشتند ما را رنج می دهد، گفت: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری از مسائل با اولویت و مهم دولت است و ان شالله گام‌های اساسی دراین راستا برداشته خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »