... امروز: دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سیاسی ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - 2:27 ب.ظ زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

وزارت اطلاعات: انهدام یک شبکه جاسوسی وخرابکاری مرتبط با موساد

شبکه فوق از ماهها قبل با هدایت سرپل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از طریق اقلیم کردستان عراق وارد ایران شدند.

سیاست شرق _ یک شبکه جاسوسی که قصد خرابکاری در مراکز حساس اصفهان را داشت، توسط وزارت اطلاعات شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

به نقل از نورنیوز، اعضای این شبکه از ماه ها قبل، با هدایت سرپل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از طریق اقلیم کردستان عراق وارد ایران شده بودند.

بنا به همین گزارش، ضربه به این شبکه در نتیجه یکی از پیچیده‌ترین عملیات‌های دستگاه اطلاعاتی ایران بود. این شبکه‌ مرتبط با عوامل موساد که برای انجام عملیات تروریستی به کشور اعزام شده بودند، بازداشت شدند.

شبکه فوق از ماهها قبل با هدایت سرپل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از طریق اقلیم کردستان عراق وارد ایران شدند و ضمن شناسایی یکی از مراکز حساس کشور در استان اصفهان، قصد داشتند نسبت به انفجار آن اقدام کنند.

عناصر عملیاتی این شبکه، ماه‌ها برای اجرای این عملیات در یکی از کشورهای آفریقایی تحت آموزش بوده‌ و چندین نوبت نیز عملیات مورد نظر را به صورت شبیه‌سازی شده اجرا کردند.

این تیم عملیاتی پیش از ورود به ایران تحت نظارت و رصد دقیق وزارت اطلاعات بودند.دستگیری اعضای عملیاتی این شبکه پیچیده در حالی انجام شد که حتی مواد منفجره شدیدالانفجار نیز از سوی این گروه در محل مورد نظر کار گذاشته شده و تنها چند ساعت به اجرای مرحله نهایی عملیات تروریستی آنها زمان باقی بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

language »